Ergernissen

Heb je een vraag over de reglementen of spelregels bij petanque. Heb je een bijzondere situatie meegemaakt? Laat het hier weten.
Biesenbeek
1 Stars
1 Stars
Boules: Obut Match 74mm K04
Contacteer:

Re: Onregelemtaire afstand

Bericht door Biesenbeek » 28 jan 2015, 10:09

a.wijand schreef:Kunnen we geen mystery rapporteurs invoerren om officials te beoordelen?

Andries
Dat ben ik al Andries.
Met dat verschil dat ik er voor uit durf te komen en er dus geen mystery van maak.
Je moet dit soort misstanden aan de kaak durven stellen zonder bang te hoeven zijn dat je voor "zeikerd" o.i.d. word uitgemaakt.
Dit laatste lukt helaas niet gezien de mentaliteit van XXX op dit forum, maar dat houdt mij niet tegen.
Ik weeg mijn woorden op een schaaltje.
Een goed lezer heeft maar een half woord nodig!

Biesenbeek
1 Stars
1 Stars
Contacteer:

Re: Ergernissen

Bericht door Biesenbeek » 28 jan 2015, 10:42

Kees Besseling schreef:Ik zou eerst je eigen gedrag eens onder loep nemen voordat je deze onzin schrijft.
Als je tegen clubgenoten zegt dat je het te doen is om: citaat "te kijken hoever je kan gaan tegen tegenstanders, scheidsrechters en wedstrijdleiders",
dan hoor je niet thuis op de petanquebanen.
Oftewel de pot verwijt de ketel..
de tekst onder je bijdrage: "wie o wie kan mij boulen leren"veranderen in: wie kan mij leren hoe ik mij op de boulebaan moet gedragen!

gr

Kees
Door dit weg te zetten als "onzin" doet u uzelf en het forum geen eer aan.
Het citaat wat u aan haalt komt zeker niet bij mij vandaan en zal wellicht een aanname zijn van degene die u citeert.
Als dit wel het geval is, dan ben ik het direct met u eens dat je niet op de petanquebanen thuishoort.
De pot verwijt de ketel is kennelijk dus gebaseerd op "iets wat iemand heeft gezegd"

Uw laatste opmerking zal ik maar niet op ingaan buiten het feit dat reageren op misdragingen kennelijk door u gezien word als een misdraging an sich en door u dus niet ter harte word genomen.

Patrice67
1 Stars
1 Stars

Bericht door Patrice67 » 28 jan 2015, 10:53

Dit is de reden waarom ik mijn scheidsrechters licentie heb ingeleverd!
De opleiding werd uitgekleed en de nieuwe scheidsrechters kregen van bevriende scheidsrechters een handtekening dat ze de stage goed hadden doorlopen!
Andere scheidsrechters kregen het predikaat internationaal terwijl ze door hun leeftijd zo erg trilden dat ze niet fatsoenlijk meer konden meten.
Als wij een sport willen zijn zul je de opleiding professioneel moeten maken en zal de bond weer de scheidsrechter bij een toernooi moeten aanwijzen en ook moeten betalen

Biesenbeek
1 Stars
1 Stars
Contacteer:

Bericht door Biesenbeek » 28 jan 2015, 12:18

Nu je dit zo opnoemt: Scheidsrechter X en haar collega XXX komen uit hetzelfde nest.
Zou dat een verklaring zijn voor het misdragen van deze scheidsrechters?
Ook andere scheidsrechters uit deze afdeling heb ik al regelmatig moeten betrappen op het niet juist naleven van de regels als hier om gevraagd word.

Voor dat ALLE scheidsrechters zich aangesproken voelen; Deze twee scheidsrechters zijn bijzondere uitzonderingen op de regel en ik wil dan ook zeker niet alle scheidsrechters tot deze categorie rekenen.
Wel hoop ik met deze bijdrage dat alle scheidsrechters scherp op blijven letten om objectief te kunnen blijven.

jacpetanque
6 Stars
6 Stars
Boules: Match+ 700 gr 74 mm
Contacteer:

Bericht door jacpetanque » 28 jan 2015, 12:48

Nederland kent - helaas - slechts één internationale scheidsrechter, die echter vanwege zijn leeftijd niet meer op WK's en EK's mag opereren. Hij blijft zijn predikaat echter wel behouden. Welke andere internationale scheidsrechters in ons land bedoel je dan?
Patrice67 schreef: (knip)
Andere scheidsrechters kregen het predikaat internationaal terwijl ze door hun leeftijd zo erg trilden dat ze niet fatsoenlijk meer konden meten. (knip)

Patrice67
1 Stars
1 Stars

Bericht door Patrice67 » 28 jan 2015, 12:50

Sorry woordenboek fout nationaal moest het zijn

jacpetanque
6 Stars
6 Stars
Contacteer:

Bericht door jacpetanque » 28 jan 2015, 12:55

Mag ik voorstellen de discussies hier zo zuiver mogelijk te houden. Misstanden aan de kaak stellen, of het melden van onkunde e.d. is prima, maar hou het zakelijk. Speel niet op de persoon. Klachten over het functioneren van bepaalde personen dienen rechtstreeks aan de NJBB gemeld te worden. En mocht die daar niets mee doen, dan kan dat eventueel ook hier weer aan de kaak worden gesteld. Discussies over personen in het bijzonder behoren niet op deze plek gevoerd te worden.

jacpetanque
6 Stars
6 Stars
Contacteer:

Bericht door jacpetanque » 28 jan 2015, 12:56

Ok, sans rancune ! :wink:
Patrice67 schreef:Sorry woordenboek fout nationaal moest het zijn

Biesenbeek
1 Stars
1 Stars
Contacteer:

Bericht door Biesenbeek » 28 jan 2015, 14:14

jacpetanque schreef:Mag ik voorstellen de discussies hier zo zuiver mogelijk te houden. Misstanden aan de kaak stellen, of het melden van onkunde e.d. is prima, maar hou het zakelijk. Speel niet op de persoon. Klachten over het functioneren van bepaalde personen dienen rechtstreeks aan de NJBB gemeld te worden. En mocht die daar niets mee doen, dan kan dat eventueel ook hier weer aan de kaak worden gesteld. Discussies over personen in het bijzonder behoren niet op deze plek gevoerd te worden.
In tegenstelling tot mij eerdere posts ben ik tot inkeer gekomen en wil het forum niet in diskrediet brengen door mijn eerdere fout, namen te noemen.
Ik hou het voorlopig op mevrouw X en meneer XXX 8)
Er is nog een vacature vrij XX (M/V) :twisted:

Plaats reactie