20160116 NRW Kaderturnier - Dusseldorf

Alles over toernooien die NIET in Nederland georganiseerd worden.
Plaats reactie
Febiunz
Administrator
Administrator
Boules: Boulenciel, 74, 690
Contacteer:

20160116 NRW Kaderturnier - Dusseldorf

Bericht door Febiunz » 06 jan 2016, 12:19

Zoals de meeste van jullie wel weten ben ik nog steeds de coach/trainer van de selectie in Nordrhein-Westfalen in Duitsland. Met deze selectie bereiden we ons voor op zeg maar het provincie kampioenschap van Duitsland op 5 en 6 maart 2016. In deze voorbereiding zit ook het traditionele Kaderturnier waar we een aantal buitenlandse teams uitnodigen om tegen de toppers uit deze selectie te oefenen en te trainen in toernooi vorm.

Er zijn geen prijzen te winnen, maar traditioneel worden alle wedstrijden op een hoog niveau gespeeld, zeker omdat de selectie spelers hun kunnen en huidige vorm aan de trainers kunnen en moeten laten zien. Elk jaar zijn hier ook een aantal Nederlandse teams uitgenodigd, en ook dit jaar zou het leuk zijn als een aantal goede en leuke teams zouden kunnen komen mee doen.

Starttijd is rond 10:00, dus iets eerder aanwezig in Dusseldorf in de boulehal van Sur place is dan gewenst. Er komen ook twee zeer sterke teams van de nationale Duitse selectie! De vergoeding voor deelname is 75 euro per team. Dit wordt veelal gebruikt door de teams om de reiskosten en een hapje en een drankje van te betalen.

Er is nog plek voor een klein aantal buitenlandse teams. Bij interesse of opgaaf van een team graag even hieronder of prive bericht of email of bellen of wahtsapp mij even. Ik kan dan eventuele vragen beantwoorden en meer informatie verstrekken. Ik hoop op nog een aantal leuke sterke teams uit Nederland.

P.S. Helaas is er wel een NPC dag gepland op dezelfde datum
Improving teams with #Agile and #DevOps principles

Febiunz
Administrator
Administrator
Boules: Boulenciel, 74, 690
Contacteer:

Re: 20160116 NRW Kaderturnier - Dusseldorf

Bericht door Febiunz » 12 jan 2016, 14:20

Er is nog steeds plek voor 1 team! Dus als je nog graag eens ergens anders wil spelen op een hoog niveau kan dat nog steeds!
Improving teams with #Agile and #DevOps principles

Plaats reactie