Holstenturnier Travemünde op 1 en 2 augustus

Alles over toernooien die NIET in Nederland georganiseerd worden.
Plaats reactie
mjbakker
2 Stars
2 Stars

Holstenturnier Travemünde op 1 en 2 augustus

Bericht door mjbakker » 03 mar 2015, 16:46

hallo iedereen,
op 8 maart middernacht gaat de inschrijving voor dit grootste weekend toernooi in Duitsland open: dat zit binnen een half uur vol (dik 500 doublettes);met name het D toernooi is dan vol;voor de T is altijd nog wel ruimte en kun je later ook inschrijven,maar je gaat natuurlijk voor het hele weekend(normaal gesproken);de inschrijving gaat via de mail en dat dat redt je niet vanuit nederland;het was de laatste jaren heel lastig om zelf een plek te bemachtigen;
Vandaar dat ik met de voorzitter heb kunnen regelen dat nederlandse teams zich nu kunnen inschrijven via martinbakker1949@hotmail.com
Het is zaterdag triplette en zondag doublette : geef je in ieder geval op als doublette !! ;van 3 D's kunnen we ook nog 2 T maken ;
Doe het snel !!!ik heb geen idee hoe lang ze op onze namen willen wachten
het is een prachtig toernooi!! aan zee
martin

ps.Op 25 en 26 juli ( een week ervoor) is op Fehmarn (40 km. te noorden van Lubeck) is ook een groot toernooi ..dat wordt voor de 2e keer gehouden. een mooie combinatie

Ferdinand
2 Stars
2 Stars

Re: Holstenturnier Travemünde op 1 en 2 augustus

Bericht door Ferdinand » 03 mar 2015, 21:16

Leuk initiatief Martin. Voor mij valt het in de vakantie die wij in Frankrijk gaan doorbrengen :), maar ik hoop op veel respons via deze weg.

GVL
1 Stars
1 Stars

Bericht door GVL » 04 mar 2015, 16:02

Ik zal even snel op zoek naar een maatje

Gr Gerda

mjbakker
2 Stars
2 Stars

Bericht door mjbakker » 05 mar 2015, 00:15

navraag door mij over de tijd die we hebben om vrij in te schrijven is:tot zaterdag 7 maart tot 18 uur;
het is kort dag...het is een DPV toernooi; de top van Duitsland is er,sterke Deense en Zweedse teams..maar door het systeem kan je ook met een lager nivo een hele dag spelen: er is een ABCen D poule na 2 voorgeloote
partijen;verder is de catering prima..er is en camping in het stadje,goedkope hotels en de finales worden rond middernacht gespeeld waar honderden toeschouwers bij aanwezig zijn.

martin

Febiunz
Administrator
Administrator
Boules: Boulenciel, 74, 690
Contacteer:

Bericht door Febiunz » 05 mar 2015, 11:29

Goedkope hotels? Dat denk ik niet, tenminste als je in de buurt wil overnachten zodat je lopend naar de banen kan, is niet echt heel goedkoop. Wat verder uit de buurt uiteraard wel, maar dan moet je dus met de auto, en dan parkeren voor 9 euro per dag als ik het me goed herinner. Maar dat maakt de pret niet minder mooi. Dit is gewoon HET toernooi in Duitsland waar je een keer geweest moet zijn, om het te beleven. Zoiets als Millau in Frankrijk. Niet om het toernooi te vergelijken, maar als leukste toernooi in een land.
Improving teams with #Agile and #DevOps principles

mjbakker
2 Stars
2 Stars

Bericht door mjbakker » 06 mar 2015, 15:52

hallo iedereen,
tot nu toe hebben zich 3 doublettes en een eenling gemeld...das nie veul...
Essa? Erik?Kees?,Bas?Jelle?,Arjen,?Sjaak,Marcel?Rik?,Eric?,Joff?Renee?,Tim?Wouter?Ad,?Theo?charley?,Jeroen? ..in willekeurige volgorde

Plaats reactie