Grande Mêlée Boulistenaute Mondial de Millau 2013

Alles over toernooien die NIET in Nederland georganiseerd worden.
Plaats reactie
jacpetanque
6 Stars
6 Stars
Boules: Match+ 700 gr 74 mm
Contacteer:

Grande Mêlée Boulistenaute Mondial de Millau 2013

Bericht door jacpetanque » 06 aug 2013, 21:53

De Grande Mêlée Boulistenaute, dit jaar voor de 7e maal vast onderdeel van de Mondial van Millau, vindt plaats op woensdag 14 augustus a.s. Dit toernooi, dat vooral bedoeld is om kennis te maken met zo veel mogelijk leden van Boulistenaute.com, staat uiteraard ook open voor Nederlandse spelers. Voorwaarde is dan wel dat je ingeschreven bent als lid van Boulistenaute.com. Mocht je nog geen lid zijn, dan kan je je hier - geheel gratis - inschrijven: http://www.boulistenaute.com/register.php. Mocht dit op de een of andere manier niet lukken, neem dan even contact met me op, bijvoorbeeld via de berichtenservice van dit Forum. Ik kan indien nodig de inschrijving voor je in orde maken. Ook voor nadere informatie kun jed b ij mij terecht.

Nadat je je ingeschreven hebt als lid van Boulistenaute.com (of als je al lid bent), dien je je vervolgens voor het toernooi aan te melden op http://www.boulistenaute.com/calendrier ... illau-4806 door simpelweg te klikken op de grijze knop 'J'y serais' (Ik zal er bij zijn) die onderaan de lijst met ingeschreven leden te vinden is. Let wel op: deze aanmelding is slechts een voorinschrijving, die bevestigd dient te worden op de dag van de Mêlée zelf, en wel tussen 10.00 en 12.00 uur bij de stand van Boulistenaute.com, in het midden van het parc de la Victoire in Millau, ter hoogte van de fontein. Ik ben daar ook om je eventueel een handje te helpen.

Deelname aan de Grande Mêlée kost slechts € 1,00 en de opbrengst zal geheel ten goede komen aan de stichting Ilona (bedoeld om zieke kinderen van petanquespelers te helpen genezen).
Op woensdag 14 augustus speel je allereerst 3 ronden volgens het supermêleesysteem (iedere ronde nieuwe medespelers en uiteraard ook nieuwe tegenstanders). De beste 12 spelers (8 mannen en 4 vrouwen) spelen aan het eind van de middag een halve finale. De finale wordt de volgende ochtend gespeeld op het officiële carré d'honneur!

In het verleden hebben al verschillende Nederlandse spelers aan de Mêlée meegedaan, je zult dus vast en zeker niet de enige Nederlandse deelnemer zijn!

De wedstrijden zelf beginnen om 14.00 uur en zullen duren tot omstreeks 20.00 uur. Het aantal deelnemers is steeds ruim boven de 300!

FrankVs
1 Stars
1 Stars
Boules: Obut Match115 74/730

Re: Grande Mêlée Boulistenaute Mondial de Millau 2013

Bericht door FrankVs » 10 aug 2013, 11:17

J'y serais!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
Frank

jacpetanque
6 Stars
6 Stars