Voorstellen

Verzameling van spelersprofielen. Spelers in Nederland, maar wellicht ook van spelers uit het buitenland. Voor als je iemand weet je interviewen, of als je zelf je eigen spelersprofiel wilt publiceren. Een leuke manier om jezelf voor te stellen aan de andere gebruikers van de website.
Plaats reactie
DennisvK
0 Stars
0 Stars

Voorstellen

Bericht door DennisvK » 22 aug 2015, 18:01

Even voorstellen. Ik ben Dennis, op het moment 28 en speel nu ongeveer 3 jaar petanque.
Ik ben ermee in aanraking gekomen door een fusie tussen een boogschutterij en 1 van de boule-clubs in Apeldoorn (voorheen rond-en-roestig).

Op dit moment ben ik lid bij 't Zwijntje in Apeldoorn. Bewust deze keuze gemaakt omdat ik vooruit wou.

Het eerste jaar dat ik petanque speelde was het voornamelijk oefenen, oefenen, oefenen, en sinds vorig jaar steeds meer toernooien gaan spelen. Dan kom je erachter dat er nog veel te leren valt :).

Afgelopen jaar voor het eerst meegedaan aan het NK Tireren. Gewoon eens kijken hoe dat is, en belangrijker, hoe ik met die spanning om kon gaan.
Dit ging goed en tot mijn verbazing eindigde ik bij de laatste 16.

Mijn favoriete positie in een team is tireur of milieu. Alhoewel ik plaatsen ook een mooie uitdaging vindt.

Febiunz
Administrator
Administrator
Boules: Boulenciel, 74, 690
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door Febiunz » 24 aug 2015, 09:15

Welkom op het forum Dennis!
Improving teams with #Agile and #DevOps principles

Plaats reactie