Voorstellen

Verzameling van spelersprofielen. Spelers in Nederland, maar wellicht ook van spelers uit het buitenland. Voor als je iemand weet je interviewen, of als je zelf je eigen spelersprofiel wilt publiceren. Een leuke manier om jezelf voor te stellen aan de andere gebruikers van de website.
Plaats reactie
balletjegooi
0 Stars
0 Stars

Voorstellen

Bericht door balletjegooi » 11 feb 2015, 13:03

Hey iedereen,

Mijn naam is Nick en ik hem me net aangemeld op dit forum. Ik heb vroeger wel zo nu en dan aan jeu de boules gedaan maar dat is er na een tijdje helaas bij in geschoten. Nu doen veel van mijn vrienden aan petanque en vond ik het tijd om me hier ook maar weer eens op te focussen. Was een beetje aan het googlen en toen vond ik dit forum, altijd leuk om te zien wat er zo al allemaal in het petanque wereldje gebeurt.

Theo vd M.
6 Stars
6 Stars
Boules: MS CZ/73/710
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door Theo vd M. » 11 feb 2015, 13:31

Welkom op het Forum, Nick.

Waar speel je, ben je lid van een club?

In ieder geval veel plezier op het forum gewenst en natuurlijk heel veel bouleplezier!!

Febiunz
Administrator
Administrator
Boules: Boulenciel, 74, 690
Contacteer:

Bericht door Febiunz » 12 feb 2015, 19:46

Welkom Nick! Veel plezier op het forum en met de sport natuurlijk! Wie zijn je vrienden? Misschien mensen die we kennen?
Improving teams with #Agile and #DevOps principles

balletjegooi
0 Stars
0 Stars

Bericht door balletjegooi » 13 feb 2015, 10:41

Bedankt allemaal! Ik ben niet lid van een club, het is vooral recreatief maar wie weet als ik er weer lekker in zit dat ik dit toch nog wel ga doen. Ik heb nu wat meer tijd dus me aanmelden bij een club zou dan zeker leuk zijn.

Plaats reactie