Spelersprofiel 30 - Kathleen Scholten

Verzameling van spelersprofielen. Spelers in Nederland, maar wellicht ook van spelers uit het buitenland. Voor als je iemand weet je interviewen, of als je zelf je eigen spelersprofiel wilt publiceren. Een leuke manier om jezelf voor te stellen aan de andere gebruikers van de website.
Plaats reactie
kathleenn
1 Stars
1 Stars

Spelersprofiel 30 - Kathleen Scholten

Bericht door kathleenn » 06 jun 2013, 15:16

UPDATE

Verveling heerst op deze warme donderdagmiddag! Dus laat ik in ieder geval iets nuttigs doen, zoals het Pétanqueforum een beetje nieuw leven inblazen!

Naam: Kathleen Scholten
Beroep: Ik werk in de zorg. Ik werk tegenwoordig als werkvoorbereider bij RailSupport BV.
Vereniging: Pétanque Union Kennemerland (PUK)

1: Wanneer en hoe ben je begonnen met petanque?
Mijn lieve pappie Bart Scholten is al decennia lang niet weg te slaan bij PUK en zo ook niet nadat ik werd geboren in 1991. Sindsdien kwam ik zo af en toe eens mee. Eerst in de kinderwagen, maar later toen ik iets groter werd, was verstoppertje spelen in de kantine van het oude boulodrome ook erg leuk. Stiekem onder de bar door lopen en aan het touwtje trekken in de bejaarden-wc (wat niet altijd op prijs gesteld werd). Later ben ik begonnen met af en toe eens een spelletje mee te spelen op de club en nu speel ik zo nu en dan een toernooitje.

2: Wat is je favoriete positie(qua petanque :!: )
Ik speel meestal als pointeur, maar soms vind ik het leuk om te schieten (ook al kan ik het niet). Moet nog veel oefenen, haha!

3: Wat zijn je beste NC/toernooi resultaten ?
Ik ben 2x bij de laatste 8 gekomen van de NK Mix met mijn schatje Edward Vinke (Ik móet en zál hem een keer winnen trouwens)
In Voorschoten op de 4e plaats geëindigd met mijn pappie Bart Scholten (Was ik ook heel trots op!)

Vorig jaar ben ik met Arnold (Peter Bonarius) ook weer gestrand bij de laatste 8 op het NK Mix. Dit jaar gaan we het weer over doen en we gaan natuurlijk voor een stapje verder!

Verder ben ik (weliswaar niet als speler, maar als assistent-coach 8)) kampioen van Nederland geworden met het NPC-team van PUK in de Topdivisie! Op naar Italia!

4: Wat is de mooiste petanque-herinnering die je zo te binnen schiet?
Dat zijn er best veel, aangezien Edward en ik heel wat toernooitjes hebben gezien de afgelopen 3 jaar. Maar het toernooi op Ibiza vond ik echt super vet. Nouja, het toernooi zelf eigenlijk niet, maar de vakantie er omheen was gewoon awesome.

5: Wat is je favoriete toernooi(nl/buitenland)?
Nederland: Haarlems Pétanque Weekend, Markttoernooi Delft, Maastricht
Buitenland: Ibiza (!), Travemünde, Millau

5: Wie zijn je favoriete (als in: beste) binnenlandse spelers(M/V) op elke post?
Pointeur: Mark Norder, Theo van der Meer (sorry Theo), (M) Sandy Rikkers, Judith van den Eijnden (V)
Milieu: Kees Koogje, Mark Wildeboer, Leo Bos (M) Katy Bosch (V)
Tireur: Edward Vinke, Martin Bakker Mario Blom (M) Marina Blom, Josefien Koogje (V)

6: Wie zijn je favoriete buitenlandse spelers(M/V) op elke post?
Pointeur: Geen idee!
Milieu: Geen idee!
Tireur: Dylan Rocher
Ik ken wel veel buitenlandse spelers, maar weet alleen maar hoe ze spelen van horen zeggen. Dus dat telt niet vind ik dan.

7: Is er nog iemand in het bijzonder met wie je graag een toernooi zou willen gooien?
Nee, eigenlijk niet. Omdat ik nog niet echt met veel verschillende mensen heb gespeeld zijn er een heleboel mensen waar ik nog wel eens mee wil gooien. In ieder geval staat Sandy Rikkers bovenaan in mijn lijstje! We weten alleen nog niet wanneer.

8: Heb je nog een bijzondere petanque anekdote die je wil delen?
Op dit moment geen flauw idee. Als er iets leuks in me opkomt, zet ik hem als nog wel op.

9: Is er iets wat je zelf nog kwijt wilt?
Ja, dit nog steeds :arrow: Ja, schiet allemaal eens op met die spelersprofielen! Er zijn zoveel leden op het forum en het duurt echt niet lang om even het lijstje in te vullen.

Dikke kus,

Kathleentje
Laatst gewijzigd door kathleenn op 11 jul 2016, 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Bisous,

Kathleenn

Jorret
0 Stars
0 Stars
Boules: Okaro GTI 77/700

Re: Spelersprofiel 30 - Kathleen Scholten

Bericht door Jorret » 06 jun 2013, 16:57

Leuk!

Henk de Kw
5 Stars
5 Stars
Boules: Toro Lisse 700 74
Contacteer:

Bericht door Henk de Kw » 06 jun 2013, 23:02

kathleenn schreef:7: Is er nog iemand in het bijzonder met wie je graag een toernooi zou willen gooien?
..... In ieder geval staat Sandy Rikkers bovenaan in mijn lijstje
Ja best makkelijk je eigen kraamhulp bij je!!!!!
mijn geluksgetal is 13

kathleenn
1 Stars
1 Stars

Bericht door kathleenn » 07 jun 2013, 10:37

Ja, je weet maar nooit Henk!
Bisous,

Kathleenn

Plaats reactie