Spelersprofiel 28 - Brian Schampers

Verzameling van spelersprofielen. Spelers in Nederland, maar wellicht ook van spelers uit het buitenland. Voor als je iemand weet je interviewen, of als je zelf je eigen spelersprofiel wilt publiceren. Een leuke manier om jezelf voor te stellen aan de andere gebruikers van de website.
brianamicalecuijk
0 Stars
0 Stars
Boules: match 110 700gram

Spelersprofiel 28 - Brian Schampers

Bericht door brianamicalecuijk » 08 mei 2013, 19:47

Naam: Brian Schampers
Beroep: Afdelingschef Verkoop van vloeren bij de Kwantum
Vereniging: Amite Best

1 :Wanneer en hoe ben je begonnen met petanque?
Dat Is alweer een tijdje geleden denk ik :P
Zal ergens in 1997 zijn geweest dat ik een keer op een trainings dag ben wezen kijken en dat ik een balletje mee kon gooien.
Tot ergens in 2004 heb ik geboult en daarna is het eigenlijk op een laag pitje gezet omdat ik in die tijd ook volop voetbalde en dat voor het boulen ging.
Rond 2008 heb ik mijn ballen weer uit mijn tasje gehaalt omdat ik stopte met voetballen.

2: Wat is favoriete positie(qua petanque :!: )
Pointeur !! Vind ik zelf toch wel de fijnste positie.

4 Wat is de mooiste petanque herinnering die je zo te binnen schiet?
1998 nk pupillen
1999 nk aspiranten
2000 nk aspiranten
en afgelopen zondag 04-05-2013 gedeelde 3/4 plaats op de Zeevat Grand Masters te Apeldoorn

5 Wat is je favoriete toernooi(nl/buitenland)?
De 24uurs marathon van Heerlen
De Generale
Batavia
Markttoernooi in Asten
Vrijthoftoernooi
Voor in het buitenland ben ik nog niet geweest ma wat mij een mooi toernooi lijkt zijn : Bacharach , Milau , Marseille

5 Wie zijn je favoriete binnenlandse spelers(m/v) op elke post?
Pointeur : Mark Norder, Arjen Limonard, Patrick Bosch
Mileu: Kees Koogje, Tom Vd Voort, Jelle Venema, Marco Zeitse, Patrick Houdiarne, Frank Schepers.
Tireur: Dennis Mul, Edward Vinke, Joey v Doorn, Sjaak Spruijt, Khalid Benar, Noel Kempeneers

6 Is er nog iemand in het bijzonder met wie je graag een toernooi zou willen gooien?
Met Iedere Topspeler van Nederland lijkt het me wel leuk om een toernooitje te spelen.

7 Is er iets wat je zelf nog kwijt wilt?
Helemaal niks !!!

Plaats reactie