dames selectie

Alles over de verschillende selecties in Nederland (of buitenland) zoals, de jeugd, beloften, dames en senioren selectie.
bartboules
5 Stars
5 Stars

dames selectie

Bericht door bartboules » 30 jun 2016, 10:01

hallo allen

Ik zie het hele seizoen al regelmatig dames voorbij schuiven over de petanquevelden in het oranje met op de rug Nederland.
Dit waren er telkens minstens 6 dames die een heel seizoen hun uiterste best hebben gedaan.
Mijn verbazing was dan ook groot dat bij de geselecteerden voor het volgende EK een jeugdlid was toegevoegd die van de week net 16 is geworden.
Laat ik voorop stellen dat ik Roby (want daar heb ik t hier over) een enorm talent vind op mentaal en technisch vlak en dat ze de uitdaging ongetwijfeld aan kan en ook gun ik haar alles.
Waar ik moeite mee heb is dat je een heel jaar met dames op pad gaat en alle toernooien afloopt en dat er dan blijkbaar maar 3 speelsters voldoen aan de critiria die de coaches stellen.
Ik heb tegenwoordig tijd zat om te kijken en heb de dames regelmatig zien spelen en zo slecht doen ze t ook weer niet dat ze niet met de 3 wel geselecteerden mee kunnen naar het EK.
Kan/wil iemand dit aan mij uitleggen /reageren.
Het komt nu voor mij als buitenstaander een beetje beledigend over tegenover de niet geselecteerden en ik zou t fijn vinden als iemand dat gevoel kan wegnemen.

mvg Bart

Plaats reactie