motiverend / demotiverend

Alles over de verschillende selecties in Nederland (of buitenland) zoals, de jeugd, beloften, dames en senioren selectie.
Plaats reactie
Désirée
0 Stars
0 Stars

motiverend / demotiverend

Bericht door Désirée » 19 mar 2013, 16:46

Beste mensen, ik wil graag een voorval met u delen.
Ik geef hier geen mening en oordeel ook niet, dat laat ik aan u over.

Vanuit de verschillende RPC (Regionaal Petanque Centrum) in het land hebben 3 jeugdspelers contact met elkaar gezocht en besloten om de 3 tripletten jeugdtoernooien
die er dit seizoen nog zijn samen met elkaar te gaan spelen.
Meteen ingeschreven, en op 1 toernooi na die nog geen inschrijfformulier online had staan, is dit gelukt.
Anderhalve dag voor de sluitingsdatum van het eerste jeugdtoernooi, bericht één van de spelers een andere speler per mail.
Deze speler is afgelopen zaterdag uitgenodigd om voor de eerste keer met de jeugdselectie mee te trainen.
Nu hebben de selectie trainers voor 2 jeugdtoernooien een speler tekort en ja u raad het al deze speler mag nu mee gaan doen met een selectie team aan de jeugdtoernooien.
Laat alles even helder zijn, je kunt deze speler helemaal niets kwalijk nemen. De meeste spelers vinden het een grote eer om met de selectie mee te mogen doen.
Een zeer begrijpelijke keuze dus van deze speler die ik alle goeds toewens, veel plezier en mega succes.
Voor deze speler wordt een droom werkelijkheid!
Voor de andere 2 spelers verandert de droom in een horrorfilm!
Gauw een andere speler zoeken hoor ik u nu denken, maar ja als dat zo makkelijk was zou het hele selectie gebeuren er deze praktijken niet op na houden, toch?
Zegt u maar hoe je deze spelers dit moet uitleggen en hoe je ze enthousiast houd.

Henk de Kw
5 Stars
5 Stars
Boules: Toro Lisse 700 74
Contacteer:

Re: motiverend / demotiverend

Bericht door Henk de Kw » 19 mar 2013, 17:07

Désirée schreef:Beste mensen, ik wil graag een voorval met u delen.
Ik geef hier geen mening en oordeel ook niet, dat laat ik aan u over.

Vanuit de verschillende RPC (Regionaal Petanque Centrum) in het land hebben 3 jeugdspelers contact met elkaar gezocht en besloten om de 3 tripletten jeugdtoernooien
die er dit seizoen nog zijn samen met elkaar te gaan spelen.
Meteen ingeschreven, en op 1 toernooi na die nog geen inschrijfformulier online had staan, is dit gelukt.
Anderhalve dag voor de sluitingsdatum van het eerste jeugdtoernooi, bericht één van de spelers een andere speler per mail.
Deze speler is afgelopen zaterdag uitgenodigd om voor de eerste keer met de jeugdselectie mee te trainen.
Nu hebben de selectie trainers voor 2 jeugdtoernooien een speler tekort en ja u raad het al deze speler mag nu mee gaan doen met een selectie team aan de jeugdtoernooien.
Laat alles even helder zijn, je kunt deze speler helemaal niets kwalijk nemen. De meeste spelers vinden het een grote eer om met de selectie mee te mogen doen.
Een zeer begrijpelijke keuze dus van deze speler die ik alle goeds toewens, veel plezier en mega succes.
Voor deze speler wordt een droom werkelijkheid!
Voor de andere 2 spelers verandert de droom in een horrorfilm!
Gauw een andere speler zoeken hoor ik u nu denken, maar ja als dat zo makkelijk was zou het hele selectie gebeuren er deze praktijken niet op na houden, toch?
Zegt u maar hoe je deze spelers dit moet uitleggen en hoe je ze enthousiast houd.
Wat is de reden waarom de derde speler nu plotseling (wel!) is opgeroepen voor de selectie?

Inderdaad erg frusterend en :( voor de overgebleven spelers.
mijn geluksgetal is 13

sjaakendiaan
3 Stars
3 Stars
Boules: ton.r 76 700

Bericht door sjaakendiaan » 19 mar 2013, 17:32

Wanneer zijn de toernooien. Misschien kan mijn dochter spelen.

Désirée
0 Stars
0 Stars

Bericht door Désirée » 19 mar 2013, 18:13

Henk de reden is heel simpel de selectie teams waren incompleet en dat ze een ander team uit elkaar trekken is dan van ondergeschikt belang.

Sjaak de data zijn: 31 maart OJM Nieuwegein
13 april Open Utrechts Zeist
en het NK op 18 mei in Zwaag/Hoorn

sjaakendiaan
3 Stars
3 Stars
Boules: ton.r 76 700

Bericht door sjaakendiaan » 19 mar 2013, 18:50

sorry 31 maart en 13april kan ze niet 31 maart houden we zelf open paastoernooi in schiedam

jacpetanque
6 Stars
6 Stars
Boules: Match+ 700 gr 74 mm
Contacteer:

Bericht door jacpetanque » 19 mar 2013, 19:44

Begrijp ik het goed, valt de training van de jeugdselectie samen met een jeugdtoernooi dat op de kalender straat! Prima gepland, dan, maar niet heus... :(

Plaats reactie