Verslag bondscoach van Noorwegen.

Alles over de verschillende selecties in Nederland (of buitenland) zoals, de jeugd, beloften, dames en senioren selectie.
Plaats reactie
Theo vd M.
6 Stars
6 Stars
Boules: MS CZ/73/710
Contacteer:

Verslag bondscoach van Noorwegen.

Bericht door Theo vd M. » 08 mei 2012, 09:39

Vrijdag avond vertrokken richting schiphol samen met (assistent) Dennis Mul.

Was trouwens erg leuk dat hij er weer bij was want ik had dit weekend alleen tijd voor de dames omdat ik beloofd had om dit weekend bekend te maken wie er het EK in Gent speelt.

Was goed weer vrijdag beetje koud maar ging wel (hadden ze ook voorspelt dit weekend kou). Worden zaterdag ochtend wakker en het regende heel licht. We werden om half 9 opgehaald en toen was t al niet best onderweg werd het steeds slechter en halver wegen ineens lichte sneeuw. Hoe verder we kwamen hoe witter het was. Daar aangekomen lag er ruim 15 cm sneeuw op de banen ongeloofelijk.

Afbeelding

Toen wij aankwamen waren er al veel spelers aan het sneeuwschuiven.

Afbeelding

Godzijdank stopte het om half 11 toen was het toernooi al 1 uur uitgesteld.

Daarna heb ik de dames gevolgd en dat ging redelijk maar was mega moeilijk met die kou. Mijn dames verloren met 12 -13 van de heren 2 in de kwart finale. De heren daarentegen verloren beide de halve finale door slecht spel.

Er is dus nog veel werk aan de winkel voor mij.

Toen was 't al bijna 8 uur 's avonds dus toen snel naar het hotel om te douchen, eten en saunatje gepikt.

Daarmee was ik eindelijk weer wat opgewarmt.

Zondagochtend word ik wakker en kijk buiten en denk: huh wat is het licht? Ik kijk naar buiten en zie een strak blauwe lucht.

Vervolgens de hele dag training gegeven en Dennis heeft weer de heren begeleid. Ik de dames want voor hun was het d-day. Ik moest die dag de selectie weten voor het EK in Gent. Drie waren voor mij al zeker maar de vierde speelster was nog niet duidelijk. Aan het einde van de dag was ik er wel uit.

Heb meteen aan de EK organisatoren de namen doorgegeven van mijn damesselectie.

Uiteindelijk was ik gewoon verbrand in mijn gezicht. Zo een lekker weer was het. Wel raar om een toernooi in mei te begeleiden terwijl er eerst nog wat sneeuw geruimd moest worden. Het was weer een eneverend en leerzaam weekend voor mij als bondscoach.

Sportieve groeten,
Jack (Schillemans, red)

Bartolo
1 Stars
1 Stars
Contacteer:

Re: Verslag bondscoach van Noorwegen.

Bericht door Bartolo » 08 mei 2012, 09:46

Leuk verslag jac.
Uhhhhhh als je in Hamerfest bent geweest mag je het nog als zomerweer kenschetsen, ook de sneeuw.........

Ferdinand
2 Stars
2 Stars

Re: Verslag bondscoach van Noorwegen.

Bericht door Ferdinand » 11 mei 2012, 20:09

Leuk verslag, mooi plaatje. Lekker bezig mannen!

Plaats reactie