Hoe nu verder ?

Alles over de verschillende selecties in Nederland (of buitenland) zoals, de jeugd, beloften, dames en senioren selectie.
devrees
4 Stars
4 Stars
Contacteer:

Re: Hoe nu verder ?

Bericht door devrees » 15 apr 2012, 09:46

paul2424 schreef:
Mellow schreef: Maar dit jaar is een overgangsjaar naar een nieuwe methode van WK-selectie, dus waarom niet dit jaar daadwerkelijk als overgang gebruiken! Heeft tevens als voordeel dat je de ruwe talenten van Tom, Joey en dus ook Kees verder helpt te ontwikkelen en de zwakke punten van deze ruwe talenten kunt helpen ontwikkelen (met het oog op de toekomst aldus.....)!

Mijn voorstel, laat Tom en Joey een team (4spelers) vormen en laat Kees op EIGEN inzicht en EIGEN verantwoordelijk ZELF een team maken, zogenoemd Kees' Choice (4spelers).......Beide teams hebben een aantal maanden voorbereidingstijd om zelf een trainingsprogramma etc te maken........Eind augustus, begin september als alle betrokken spelers terug van vakantie, trainingsstage, etc in een Best-of-15 (!) partijen beslissen welk team uiteindelijk naar het WK mag gaan.....Bewust Best-of-15 om niet de vorm van de dag maar de vorm van alle 15 partijen te laten beslissen.....3 wedstrijddagen van elk 5 partijen op verschillende locaties (bijv. Zwijntje Apeldoorn, PUK Haarlem en Vatout Breda).....Midden september is het uiteindelijk WK-team volledig bekend en ingespeeld en kan de rol van de BC besproken worden (een rol als waterdrager tijdens het WK of daadwerkelijk coaching en begeleiding.......)

Lijkt me ook een uitdagende oplossing met voor iedereen voordelen,

Hmmmm, valt niet me om een beslissing te moeten nemen als BC! Heel veel Sterkte en Succes daarmee!

Groet,
Frank Schepers
lijkt me een uitstekende optie,zal zeker niet voor gekozen worden door de njbb top sportsectie cq bondscoach denk ik.
die durf zal er niet zijn,je krijgt volgens mij wel best mogelijke team op het wk.
ik zie het al voor me: tom,joey,noel en essa tegen kees, edward vinke,marc norder en frank schepers
wat de betreft de huidige bondscoach :van deze 8 spelers heeft 1 hooguit een 2e speler vertrouwen in de bondscoach
er is iemand nodig waar men vertrouwen in heeft.
gr paul k
Ik ben blij dat jullie het eigenbelang niet mee laten wegen in jullie voorstellen! :lol: Laat me niet lachen zeg, het druipt er vanaf.
Wat een onzinnige plannen. Mag ik jullie er even op wijzen dat Tom en Joey al aangewezen zijn voor het WK.
Dan kun je het echt niet maken om er alsnog weer om te laten spelen. En zeker niet om Kees via een achterdeur toch nog naar het WK te krijgen.
Had hij maar niet z'n eigen glazen moeten ingooien. Simpel.
Als hij dat onder ogen ziet dan komt het heus wel weer goed.
Voor nu, uithuilen, accepteren en opnieuw beginnnen.

Een geluk voor jullie allemaal, vanaf dit jaar kun je zelf bepalen met wie je de kwalificatie voor volgende EK's/WK's gaat spelen.
Heb ik ook weer kans! :lol: :lol:
Maar dan ook niet meer lopen zeuren dat er toch weer iemand uit een ander triplette eigenlijk mee zou moeten naar een WK.
Dat is dan een gepasseerd station.
In mijn ogen, en ik geef Jac gelijk, een slechte zaak.

Gr,
René

Anonymous

Bericht door Anonymous » 15 apr 2012, 11:42

maar in de tussentijd sluipt de tijd door en is er nog steeds geen duidelijkheid !!
slechte zaak coach, als het nog langer gaat duren voor dat de BC duidelijkheid schept verknalt hij het vetrouwen dat Tom en Joey nog steeds *wél* in de BC hebben.......
Laatst gewijzigd door Anonymous op 15 apr 2012, 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.

boesnl
3 Stars
3 Stars
Boules: OBUT *ATX* 700 gr.
Contacteer:

Bericht door boesnl » 15 apr 2012, 12:19

Anonymous schreef:maar in de tussentijd sluipt de tijd door en is er nog steeds geen duidelijkheid !!
slechte zaak coach, als het nog langer gaat duren voor dat de BC duidelijkheid schept verknalt hij het vetrouwen die Tom en Joey nog steeds *wél* in de BC hebben.......
Allemachtig, ...wat kan jij zeuren Mat..! :bounce:
Plant elk jaar een boom...!!

Anonymous

Bericht door Anonymous » 15 apr 2012, 16:08

boesnl schreef:
Anonymous schreef:maar in de tussentijd sluipt de tijd door en is er nog steeds geen duidelijkheid !!
slechte zaak coach, als het nog langer gaat duren voor dat de BC duidelijkheid schept verknalt hij het vetrouwen die Tom en Joey nog steeds *wél* in de BC hebben.......
Allemachtig, ...wat kan jij zeuren Mat..! :bounce:
Ja Ja Henk het is me wat he...zou jij die jonge sporters gewoon nog een maand of drie in het ongewisse laten ?
het gaat mij er gewoon om wat het momenteel met die jongens doet ...al die onzekerheid... je zou het de ouders eens kunnen vragen...

En wat dat zeuren betreft, ik zou jouw nooit kunnen evenaren :lol: :lol: :lol:

sakes
1 Stars
1 Stars

Bericht door sakes » 15 apr 2012, 20:30

Het gaat er niet om wat jij vindt,
het gaat erom wat het de laatste
jaren heb opgeleverd.

Ruud

Anonymous

Bericht door Anonymous » 16 apr 2012, 06:02

sakes schreef:Het gaat er niet om wat jij vindt,
het gaat erom wat het de laatste
jaren heb opgeleverd.
Ruud
Ruud Jij, ventileert toch ook je mening hier op het forum.
De laatste jaren ??
*heb* het ooit iets opgeleverd ? :wink:
We zijn nu nog verder weg, dan waar we 15 jaar geleden waren !

Van een aantal critici ligt de verwachting gewoon veel te hoog, dat hele gedoe met het NOC/NSF-Selectie, heeft het wedstrijdgebeuren niet echt in de lift gezet, Bovendien is met een tig tal cursussen in de afgelopen 15 jaar ook niet echt iets bereikt.

Neem nu de toernooien en wedtrijdleiding, het zijn er heel veel waarvan er nog steeds een te hoog percentage toernooien waarbij gebrekkig een simpel wedstrijdsysteem gehanteerd

Neem nu de scheidsrechters: deze treden nog steeds te selectief op bijv: een voorbeeld hiervan is het vrijthoftoernooi ....hier wordt alleen maar opgetreden tegen Nederlandse spelers en maar heel summier tegen spelers uit belgie enz. ik vind dat een hele trieste zaak.

Neem nu een besluit op een bondvergadering: er is eind 2011 besloten voor uniforme bovenkleding op categorie 1 en 2 toernooien (iets wat goed zou zijn voor onze sport) nog geen 6 maanden na het besluit volgt hier weer een opheffing in
Hadden ze het besluit van enkele jaren geleden dat is genomen om te gaan werken met een selectie, maar binnen 6 maanden opgeheven.... dat had ons een groot aantal leden/spelers opgebracht en gespaard !! enz.enz.

@ Ruud: dat vind ik :wink:

Bosche
3 Stars
3 Stars

Bericht door Bosche » 16 apr 2012, 08:15

Math, nou niet allerlei andere dingen erbij gaan halen. Maak dan een ander onderwerp op dit forum.

Mijn idee voor wk: Tom , Joey, Romulo en Noel. (anders vrees ik ook dat er weer 'oude hap" uit de hoge hoed komt
Geniet van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag.

michel
3 Stars
3 Stars
Boules: Obut S5

Bericht door michel » 16 apr 2012, 09:16

Eens met de keuze Ed, ik zou het bewonderingswaardig vinden als dit doorgaat, maar ik vrees dat er andere keuzes worden gemaakt.
We wachten af, maar ook niet te lang hoop ik.

Michel
Je gaat het pas zien als je het doorhebt

sakes
1 Stars
1 Stars

Bericht door sakes » 18 apr 2012, 22:09

Allemaal selecteren,
Allemaal coaches.

Groeten, Ruud

Bosche
3 Stars
3 Stars

Bericht door Bosche » 19 apr 2012, 08:32

Hey Ruud, groetjes terug!
Geniet van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag.

Plaats reactie