Hoe nu verder ?

Alles over de verschillende selecties in Nederland (of buitenland) zoals, de jeugd, beloften, dames en senioren selectie.
Anonymous

Hoe nu verder ?

Bericht door Anonymous » 03 apr 2012, 15:13

Van de 4 geselecteerde spelers van het WK Team 2012, dat uit zou komen voor Nederland zijn er nu nog 2 maar spelers over als ik het goed begrijp.
Mijn vraag is dan, hoe nu verder ? en op welke termijn volgt hier over een beslissing ?(1 week, 2 weken, 1 maand,3 maanden??)
Persoonlijk vind ik dat er snel duidelijkheid moet komen i.v.m. de voorbereiding naar het Wereldkampioenschap 2012.
Voor de overige 2 geselecteerde spelers bestaat er momenteel toch enkele onzekerheid over hun deelname daar zij als team geselecteerd waren.
IK vind dat deze onzekerheid zo snel mogelijk weggenomen moet worden bij de overige 2 spelers door hun duidelijkheid te verschaffen over de aanvulling/vervanging van de ontbrekende spelers/team :!:

Met vriendelijke sportgroeten,
Math

Chris vd V
2 Stars
2 Stars
Boules: Bleue carb115 72 730

Re: Hoe nu verder ?

Bericht door Chris vd V » 03 apr 2012, 15:25

Deze post voegt niet veel meer toe, Matje. Wie denk je dat hier antwoord op gaat geven?

Danny
1 Stars
1 Stars

Bericht door Danny » 03 apr 2012, 16:21

Van de NJBB website

Samenstelling selectieteam Marseille gewijzigd

Published: dinsdag, april 03, 2012
De manier waarop het NJBB selectieteam “Marseille “ speelde tijdens de NJBB National is voor de bondscoach aanleiding geweest de samenstelling van het team te wijzigen. Het samenspel en de communicatie van spelers en coaches tijdens en tussen de partijen zijn slecht verlopen en zicht op en vertrouwen in verbetering ontbreekt bij coaches en spelers. Kees Koogje (MIDI) heeft het team verlaten. Het selectieteam zal binnen enkele weken op sterkte worden gebracht.

Binnen enkele weken dus meer duidelijkheid

a.wijand
3 Stars
3 Stars
Boules: Ton'R 110

Bericht door a.wijand » 03 apr 2012, 16:27

Heeft Kees nu het team verlaten of is hij er nou uitgezet?

Henk de Kw
5 Stars
5 Stars
Boules: Toro Lisse 700 74
Contacteer:

Bericht door Henk de Kw » 03 apr 2012, 16:28

Danny schreef:...Kees Koogje (MIDI) heeft het team verlaten....
Dit geeft de suggestie dat het initiatief bij Kees zelf vandaan komt.
mijn geluksgetal is 13

Danny
1 Stars
1 Stars

Bericht door Danny » 03 apr 2012, 16:33

Zoals het daar staat wel ja

jacpetanque
6 Stars
6 Stars
Boules: Match+ 700 gr 74 mm
Contacteer:

Bericht door jacpetanque » 03 apr 2012, 16:42

Eén tamelijk onbelangrijk toernooi in Nederland, en alles staat meteen op losse schroeven! Een pilot nota bene. Ongelooflijk. En hun prestatie (kwartfinale) in Rouen dan?
Laatst gewijzigd door jacpetanque op 03 apr 2012, 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Theo vd M.
6 Stars
6 Stars
Boules: MS CZ/73/710
Contacteer:

Bericht door Theo vd M. » 03 apr 2012, 16:53

jacpetanque schreef:Eén tamelijk onbelangrijk toernooi in Nederland, en alles staat meteen op losse schroeven! Een pilot nota bene. Ongelooflijk. En hun prestatie (kwartfinale) in Caen dan?
Was daar niet Rayen de coach? En wat vind hij hier allemaal van??

Anonymous

Bericht door Anonymous » 03 apr 2012, 17:29

Chris vd V schreef:Deze post voegt niet veel meer toe, Matje. Wie denk je dat hier antwoord op gaat geven?
Haha :P
heeft toch schijnbaar invloed gehad deze post :wink: want binnen een mum van tijd heeft de NJBB hier gelijk al antwoord op gegeven :P

Rosemarie
0 Stars
0 Stars

Bericht door Rosemarie » 03 apr 2012, 18:09

Kees is er gewoon uitgezet

Dus mensen als jullie ergens een klok horen luiden zorg dan wel dat je weet waar de klepel hangt.

Dit is al bij meerdere wedstrijden gebeurt

Theo vd M.
6 Stars
6 Stars
Boules: MS CZ/73/710
Contacteer:

Bericht door Theo vd M. » 03 apr 2012, 18:16

In dit geval is het de website van de NJBB dat voor verwarring zorgt, want daar staat:

Kees Koogje (MIDI) heeft het team verlaten.

Ik las ook eerst hierin dat hij deze beslissing dan zelf genomen had, terwijl ik van het bericht van Paul had begrepen dat hij er inderdaad uit was gezet.

Er is nu in ieder geval duidelijkheid.

Rosemarie
0 Stars
0 Stars

Bericht door Rosemarie » 03 apr 2012, 18:20

Theo vd M. schreef:In dit geval is het de website van de NJBB dat voor verwarring zorgt, want daar staat:

Kees Koogje (MIDI) heeft het team verlaten.

Ik las ook eerst hierin dat hij deze beslissing dan zelf genomen had, terwijl ik van het bericht van Paul had begrepen dat hij er inderdaad uit was gezet.

Er is nu in ieder geval duidelijkheid.
Ja ..ik reageer niet graag als moeder maar je moet iets niet mooier maken als dat niet is...
Dit is al enkele wedstrijden bezig.. Ik ben er zelf altijd bij...
Vind het knap van de jongens dat ze zich zo netje hebben gedragen ..

franky
1 Stars
1 Stars

Samenstelling selectieteam Marseille gewijzigd

Bericht door franky » 03 apr 2012, 20:38

Nieuw bericht op de NJBB site:

"De manier waarop het NJBB selectieteam “Marseille “ speelde tijdens de NJBB National is voor de bondscoach aanleiding geweest de samenstelling van het team te wijzigen. Het samenspel en de communicatie van spelers en coaches tijdens en tussen de partijen zijn slecht verlopen en zicht op en vertrouwen in verbetering ontbreekt bij coaches en spelers. Kees Koogje (MIDI) heeft het team verlaten. Het selectieteam zal binnen enkele weken op sterkte worden gebracht."
Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder.

jacpetanque
6 Stars
6 Stars
Boules: Match+ 700 gr 74 mm
Contacteer:

Re: Samenstelling selectieteam Marseille gewijzigd

Bericht door jacpetanque » 03 apr 2012, 23:20

Ik herhaal: het is niet te geloven dat een bondscoach op basis van één mindere dag, hoe beroerd dan ook, een team volledig op zijn kop zet. Ik zou zeggen, praten met die mannen, pak ze bij hun lurven en doe er alles aan opdat iedereen de volgende keer wel scherp is. En wat stelde, met alle respect, die NJBB National nu eigenlijk voor? Het was toch alleen maar een 'pilot'. Of niet soms? Een pijnlijke afgang voor de NJBB. Wat zal er in het buitenland wel niet gedacht worden, vooral na de zeer lovende woorden, enkele maanden geleden, op Boulistenaute.com? Leg het maar eens uit...
franky schreef:Nieuw bericht op de NJBB site:

"De manier waarop het NJBB selectieteam “Marseille “ speelde tijdens de NJBB National is voor de bondscoach aanleiding geweest de samenstelling van het team te wijzigen. Het samenspel en de communicatie van spelers en coaches tijdens en tussen de partijen zijn slecht verlopen en zicht op en vertrouwen in verbetering ontbreekt bij coaches en spelers. Kees Koogje (MIDI) heeft het team verlaten. Het selectieteam zal binnen enkele weken op sterkte worden gebracht."
Laatst gewijzigd door jacpetanque op 04 apr 2012, 07:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Febiunz
Administrator
Administrator
Boules: Boulenciel, 74, 690
Contacteer:

Bericht door Febiunz » 03 apr 2012, 23:57

2 onderwerpen over het zelfde belangrijke punt samengevoegd...
Improving teams with #Agile and #DevOps principles

Chris vd V
2 Stars
2 Stars
Boules: Bleue carb115 72 730

Re: Samenstelling selectieteam Marseille gewijzigd

Bericht door Chris vd V » 04 apr 2012, 08:20

franky schreef: "De manier waarop het NJBB selectieteam “Marseille “ speelde tijdens de NJBB National is voor de bondscoach aanleiding geweest de samenstelling van het team te wijzigen. Het samenspel en de communicatie van spelers en coaches tijdens en tussen de partijen zijn slecht verlopen en zicht op en vertrouwen in verbetering ontbreekt bij coaches en spelers. Kees Koogje (MIDI) heeft het team verlaten. Het selectieteam zal binnen enkele weken op sterkte worden gebracht."
"Kees Koogje (MIDI) heeft het team verlaten." is neutraal. Dit kan zowel betekenen dat Kees uit eigener beweging is opgestapt, er uit is gezet of dat aan hem gevraagd is op te stappen.
Uit "is voor de bondscoach aanleiding geweest de samenstelling van het team te wijzigen." kun je echter afleiden dat het de bc is geweest die hierin een actieve rol heeft gespeeld.
Conclusie na close-reading: Kees is er uit gezet. Dat meldt de NJBB dus zelf.
Maar ook opvallend: "zicht op en vertrouwen in verbetering ontbreekt bij coaches en spelers". Blijkbaar ontbreekt ook het vertrouwen in verbetering (vh samenspel en de communicatie) bij de spelers.

janquax
1 Stars
1 Stars

Bericht door janquax » 04 apr 2012, 08:54

Ben het helemaal met Jacpetanque eens. Ik ben in Rouen geweest en heb niet alle wedstrijden gezien, maar wat ik gezien heb was klasse!! Ik had zeker de indruk dat de jongens echt een team vormden.
Lijkt me goed om nog eens om tafel te gaan zitten, want voor je het weet is het W.K. Mijn ticket ligt klaar, dus ....

bartboules
5 Stars
5 Stars

Bericht door bartboules » 04 apr 2012, 11:23

Waar is coach Koebeer in dit verhaal!!!

mvg Bart

Lieke
1 Stars
1 Stars

Bericht door Lieke » 04 apr 2012, 12:02

Voor de duidelijkheid kees is ERUIT GEZET ! dit is niet alleen naar aanleiding van afgelopen zaterdag, de jongens en de COACHES hebben het vaak genoeg geprobeerd.. als er problemen waren vond er ook een gesprek plaats, je kunt het wel blijven proberen maar op deze manier neemt de zin van het willen spelen met elkaar ook weg.

Ik ga Kees niet zwart maken, maar als jij je maatjes zo kleineerd op het veld en dingen roept , zie afgelopen zaterdag; schandalig als je na een partij de kantine invlucht en daar roept dat die twee (Joey en Tom dus) niks kunnen en eens moeten leren boule.. RESPECTLOOS !!! En dit gedoe is al maanden aan de gang dat hij ze kleineerd en dat Joey en Tom niks goed doen .. wat een team speler ben je dan, dacht dat je elkaar hoort te motiveren en steunen !
De helft van de mensen weten hier niks vanaf omdat ze er zelf niet bij zijn geweest, maar velen weten dit dan ook wel .

Jammer ondanks dat Kees een goede speler is maar het laat afweten als team speler.

Je moet jezelf eens inbeelden dat een van jou team maatjes zich zo gedraagt in het team , zul je zelf ook niet leuk vinden en had je naarmate het niet verbeterd ook deze keuze gemaakt .. Het moet boven alles gezellig blijven, toch!

Ik vind het knap dat de jongens het zolang hebben volgehouden, ik zelf had dat nooit gedaan.

Mvg, Lieke
Live life to the fullest, Laugh as hard as you can , Love as long as you live..

wimsteen
2 Stars
2 Stars
Boules: MS 75/695

Bericht door wimsteen » 04 apr 2012, 14:34

Kort maar krachtig!!

Plaats reactie