Nieuwe selectiebeleid voor uitzending WK/EK

Alles over de verschillende selecties in Nederland (of buitenland) zoals, de jeugd, beloften, dames en senioren selectie.
bartboules
5 Stars
5 Stars

Re: Nieuwe selectiebeleid voor uitzending WK/EK

Bericht door bartboules » 12 jun 2012, 17:20

Alles is te voorkomen door 1 circuit op te zetten voor diegene die graag naar de wk gaan.
De coach kan dan verder het te volgen programma in vullen van het winnende team ,met een minimale eis
vanuit de bond.

mvg Bart

Paul Wagenaar
5 Stars
5 Stars
Boules: RCX, 72, 700
Contacteer:

Bericht door Paul Wagenaar » 12 jun 2012, 19:38

Mark schreef: Volgens mij ga je trouwens op deze manier ook zorgen voor teleurstelling bij "boulevrienden" onderling. Als je jezelf op 2 manieren weet te plaatsen bijvoorbeeld:
NC speel ik met speler X en Y en weet me te plaatsen.
Kwalificatietoernooien speel ik met A en B en af en toe ook C en G erbij en weet me in een bepaalde hoedanigheid ook te plaatsen.
.................................
Wanneer ik me geplaatst zou hebben met X en Y, dan zou ik direct afspreken of ik met dit team de Masters ga spelen. Wanneer ik daarna toch een kwalificatietoernooi ga spelen met A en B of met C en G, dan zou ik die spelers vooraf vertellen dat ik met hen niet de Masters ga spelen. Kunnen zij alsnog voor iemand anders kiezen, bijvoorbeeld D, E of F. Houdt ik mijn vrienden, want ze weten waar ze met mij aan toe zijn.
Of andersom zou ik X en Y vertellen dat ik met mogelijk andere spelers me wil kwalificeren.
Ik word tireur wanneer ik als pointeur tekort schiet.

michel
3 Stars
3 Stars
Boules: Obut S5

Bericht door michel » 12 jun 2012, 20:35

Laten we eerst maar eens afwachten of de vier die nu geselecteerd zijn, ook daadwerkelijk naar Marseille gaan.
Persoonlijk denk ik van niet en dat daar nog wel een wijziging(en) in kom(t)en.

De ``nieuwe`` selectieprocedure roept zoveel vragen op dat de uitvoering nog stevig te wensen overlaat.

Michel
Je gaat het pas zien als je het doorhebt

Febiunz
Administrator
Administrator
Boules: Boulenciel, 74, 690
Contacteer:

Bericht door Febiunz » 12 jun 2012, 22:00

michel schreef:Laten we eerst maar eens afwachten of de vier die nu geselecteerd zijn, ook daadwerkelijk naar Marseille gaan.

De ``nieuwe`` selectieprocedure roept zoveel vragen op dat de uitvoering nog stevig te wensen overlaat.

Michel
En waar is deze gedachte op gebaseerd? De vier heren zijn toch gewoon nu geselecteerd?! Volgens mij gaan ze gewoon! Of kan ik me nog ergens aanmelden :-)
Improving teams with #Agile and #DevOps principles

michel
3 Stars
3 Stars

Bericht door michel » 13 jun 2012, 07:24

Er is ook bij gezegd dat pas eind augustus de ``definitieve 4`` worden bekendgenaakt.

Michel

bartboules
5 Stars
5 Stars

Bericht door bartboules » 13 jun 2012, 11:35

Deze 4 gaan gewoon .

Bosche
3 Stars
3 Stars

Bericht door Bosche » 13 jun 2012, 13:02

bartboules schreef:Deze 4 gaan gewoon .
Zou toch van de gekke zijn als die vier nu niet zouden gaan zeg!
Geniet van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag.

Theo vd M.
6 Stars
6 Stars
Boules: MS CZ/73/710
Contacteer:

Bericht door Theo vd M. » 13 jun 2012, 13:11

michel schreef:Laten we eerst maar eens afwachten of de vier die nu geselecteerd zijn, ook daadwerkelijk naar Marseille gaan.
Ik weet ook niet helemaal waar je op doelt Michel, maar als je doelt op een mogelijke terugkeer van Wietse geloof ik nooit dat de jongens (Tom en Joey) hiermee akkoord zullen gaan. Daarnaast heb ik de indruk dat de 4 een hechte groep vormen, en tenzij door ziekte of iets anders zullen deze jongens het gewoon gaan doen.

Zoals 1 van onze leden het treffend kan zeggen: "het is geen duiventil! dan weer naar binnen, dan weer eruit, dat werkt gewoon niet."

Henk de Kw
5 Stars
5 Stars
Boules: Toro Lisse 700 74
Contacteer:

Bericht door Henk de Kw » 13 jun 2012, 13:24

Ik denk dat Michel doelt op onderstaande op de site van de NJBB:

Edward Vinke en Noël Kempeneers toegevoegd aan NHS
Published: vrijdag, april 27, 2012

Met ingang van heden zijn Edward Vinke (Pétanque Union Kennemerland) en Noel Kempeneers (CdP "Les Cailloux") toegevoegd aan het team dat zich voorbereidt op het WK 2012 te Marseille. De komende weken zullen coaches en spelers een vernieuwd voorbereidingstraject vaststellen en eind augustus zal de NJBB haar afvaardiging naar Marseilledefinitief vaststellen. Aan deze selectie zijn voorbereidingsgesprekken vooraf gegaan die alle betrokkenen ruim voldoende vertrouwen geven in een positieve afloop.

Ik ga er gewoon vanuit dat de 4 spelers vast staan maar alleen de delegatie vanuit de bond pas eind augustus bekend gemaakt wordt!
mijn geluksgetal is 13

michel
3 Stars
3 Stars

Bericht door michel » 13 jun 2012, 14:14

Henk de Kw schreef:Ik denk dat Michel doelt op onderstaande op de site van de NJBB:

Met ingang van heden zijn Edward Vinke (Pétanque Union Kennemerland) en Noel Kempeneers (CdP "Les Cailloux") toegevoegd aan het team dat zich voorbereidt op het WK 2012 te Marseille. De komende weken zullen coaches en spelers een vernieuwd voorbereidingstraject vaststellen en eind augustus zal de NJBB haar afvaardiging naar Marseilledefinitief vaststellen. Aan deze selectie zijn voorbereidingsgesprekken vooraf gegaan die alle betrokkenen ruim voldoende vertrouwen geven in een positieve afloop.

Ik ga er gewoon vanuit dat de 4 spelers vast staan maar alleen de delegatie vanuit de bond pas eind augustus bekend gemaakt wordt!

Inderdaad doel ik op dit stuk op de NJBB site, en een onderbuikgevoel.
We zullen het wel zien en horen eind augustus.

Michel

Theo vd M.
6 Stars
6 Stars
Boules: MS CZ/73/710
Contacteer:

Bericht door Theo vd M. » 13 jun 2012, 14:15

Ik doelde inderdaad op Michel zijn onderbuik.

eddie71
4 Stars
4 Stars
Boules: OBUT MATCH+ 74-700

Bericht door eddie71 » 25 jul 2012, 14:54

Is er al bekend welke weekenden de NJBB Masters gespeeld zullen worden?
In een INFO gelezen dat het om 6 speeldagen zal gaan van 7 partijen op tijd in 3 weekeinden in de periode nov 2012-feb 2013.
Vervolgens een finale tussen de nrs 1 en 2 over de zes speeldagen dmv een best of five in maart 2013.

Lijkt mij wel handig dat die data worden vrijgegeven ivm diverse cyclussen in de deze periodes

Gr.
Eddie

paul2424
6 Stars
6 Stars
Boules: obut inox dure710 74

Bericht door paul2424 » 25 jul 2012, 20:24

hallo eddie ik zou een mail naar henk van rekum sturen
hij is interim topsportcoordinator vanuit het njbb bestuur
gr paul k

paul2424
6 Stars
6 Stars

Bericht door paul2424 » 11 sep 2012, 21:39

Henk de Kw schreef:Ik denk dat Michel doelt op onderstaande op de site van de NJBB:

Met ingang van heden zijn Edward Vinke (Pétanque Union Kennemerland) en Noel Kempeneers (CdP "Les Cailloux") toegevoegd aan het team dat zich voorbereidt op het WK 2012 te Marseille. De komende weken zullen coaches en spelers een vernieuwd voorbereidingstraject vaststellen en eind augustus zal de NJBB haar afvaardiging naar Marseille definitief vaststellen. Aan deze selectie zijn voorbereidingsgesprekken vooraf gegaan die alle betrokkenen ruim voldoende vertrouwen geven in een positieve afloop.

op de njbb site is hier nog geen officiële bevestiging van! en het is toch al 11 september
gr paul k

paul2424
6 Stars
6 Stars

Bericht door paul2424 » 11 sep 2012, 21:51

ek kwalificatie toernooien
voor 1 november moet men aangeven met wel team men wil deelnemen aan de masters.
als ik de spelregels van de kwalificatie toernooien goed lees moet men aan ten minste 5 van de 7 toernooien in de zelfde samenstelling hebben gespeeld, men mag 2x met 1 invaller spelen, maar telt dan niet mee,
volgens mij is er dan maar 1 team in de ranglijst die aan de masters mag deelnemen(vinke, norder,bakker),maar misschien heb ik het niet goed begrepen.
hoe wordt dat opgelost? gaan daan ook de 1e 6 uit de nc naar de masters?
wordt ingewikkeld denk ik.
men zou vanuit de njbb van te voren aan spelers moeten vragen of ze in aanmerking willen komen om naar een ek of wk uitgezonden te willen worden, en daar mee gaan werken
maak het volgens mij een stuk eenvoudiger
gr paul k

Mark
4 Stars
4 Stars

Bericht door Mark » 12 sep 2012, 13:08

paul2424 schreef:ek kwalificatie toernooien
voor 1 november moet men aangeven met wel team men wil deelnemen aan de masters.
als ik de spelregels van de kwalificatie toernooien goed lees moet men aan ten minste 5 van de 7 toernooien in de zelfde samenstelling hebben gespeeld, men mag 2x met 1 invaller spelen, maar telt dan niet mee,
volgens mij is er dan maar 1 team in de ranglijst die aan de masters mag deelnemen(vinke, norder,bakker),maar misschien heb ik het niet goed begrepen.
hoe wordt dat opgelost? gaan daan ook de 1e 6 uit de nc naar de masters?
wordt ingewikkeld denk ik.
men zou vanuit de njbb van te voren aan spelers moeten vragen of ze in aanmerking willen komen om naar een ek of wk uitgezonden te willen worden, en daar mee gaan werken
maak het volgens mij een stuk eenvoudiger
gr paul k

Zou je echt denken Paul ???? :wink: :wink: :wink:

Volgens mij hebben we daar met zijn allen bij de "bekendmaking" al een behoorlijke discussie op los gelaten......

Gr. Mark

Gewoon PLEUREN!!!
www.markwildeboer.nl

eddie71
4 Stars
4 Stars
Boules: OBUT MATCH+ 74-700

Bericht door eddie71 » 10 okt 2012, 16:17

Opgave voor de NJBB Mastes:

1.2 De equipes, die zich gekwalificeerd hebben voor deelname aan de NJBB – Masters
dienen zich schriftelijk aan te melden vóór 15 oktober van het lopende jaar. De
aanmelding is definitief zodra het inschrijfgeld op de rekening van de NJBB is gestort.

Ferry
3 Stars
3 Stars

Bericht door Ferry » 10 okt 2012, 21:13

Even voor mijn beeldvorming. Hoe weet je of je gekwalificeerd bent? Krijgen de betreffende teams daar een mail over?

Overigens is een sluitingsdatum een week na het WK ( de laatste kans op een plaatsing ) onhaalbaar lijkt mij omdat er eerst door een aantal spelers besloten moet worden in welk team ze gaan deelnemen.

SandraGill
4 Stars
4 Stars
Contacteer:

Bericht door SandraGill » 10 okt 2012, 21:47

Ferry schreef:Even voor mijn beeldvorming. Hoe weet je of je gekwalificeerd bent? Krijgen de betreffende teams daar een mail over?

Overigens is een sluitingsdatum een week na het WK ( de laatste kans op een plaatsing ) onhaalbaar lijkt mij omdat er eerst door een aantal spelers besloten moet worden in welk team ze gaan deelnemen.
Ferry, mijn advies is om deze vraag door te mailen aan info@njbb.nl t.a.v. sectie topsport. Heb je het snelst een afdoende antwoord, denk ik.
Groet,
Paul
"Je kunt beter ten ondergaan met je eigen visie dan met die van een ander" (Johan Cruyff)

Mark
4 Stars
4 Stars

Bericht door Mark » 11 okt 2012, 17:16

Nog steeds ondoorzichtelijk....... het ondoordachte laat ik in deze achterwege.

Hoe kan het nou dat vrijwel niemand weet of ze wel of geen masters mogen spelen en zo ja in welke samenstelling??? En wanneer?

Gr. Mark

Gewoon PLEUREN!!!
www.markwildeboer.nl

Plaats reactie