ek beloften 2013

Alles over de verschillende selecties in Nederland (of buitenland) zoals, de jeugd, beloften, dames en senioren selectie.
Plaats reactie
paul2424
6 Stars
6 Stars
Boules: obut inox dure710 74

ek beloften 2013

Bericht door paul2424 » 18 feb 2012, 01:19

hallo allen,
de heren selectie is opgeheven.
geldt dat ook voor de beloften?
tom,joey en kees zijn in 2013 nog beloften.
hoe wordt er gekozen?
er zijn weinig belofte spelers die het niveau hebben om mee te doen.
wie gaat de keuze van het belofte team maken.
gezien de resultaten,bij wedstrijden ,zou ik persoonlijk kiezen voor tim v drunen littel.
danny,rick m en leroy zijn nog niet goed genoeg mijns inziens
gr paul k

michel
3 Stars
3 Stars
Boules: Obut S5

Re: ek beloften 2013

Bericht door michel » 18 feb 2012, 07:09

Ze (NJBB) zoeken nog een voorzitter voor de commissie Topsport.
Dan heb je het heft in eigen handen.
Maar even serieus,
Jij lijkt me daar wel een geschikt persoon voor
Anders krijgen we daar misschien iemand die samen met z`n schoonzoon de boel bestiert.

Michel
Je gaat het pas zien als je het doorhebt

Bosche
3 Stars
3 Stars

Bericht door Bosche » 22 feb 2012, 15:32

Michel, geen gek idee hoor Paul op die plek, alleen ........de aanname in je laatste alinea..........not done.
Geniet van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag.

bartboules
5 Stars
5 Stars

Bericht door bartboules » 22 feb 2012, 15:34

ja ,waar doel je eigenlijk op Michel. of beter op wie?

Anonymous

Bericht door Anonymous » 22 feb 2012, 16:24

Ik weet niet of jullie wel allemaal wakker zijn daaro...maar Onze huidige Bondscoach deelt daar nog steeds de lakens uit en hij krijgt in 2012 hulp van R. Koebeer hebben we kunnen lezen in een info.
Er is echt niks veranderd hoor, we blijven gewoon met het Petanque in Nederland in de put zitten....regels-vergaderingen-comissies-werkgroepen-projecten---- en nog heel veel meer woorden en iedeeèn in hun monden.
Mij is zelfs door een bestuurslid van de NJBB verteld dat wanneer Toon zou opstappen dat Jac Machielsen terug zou komen, toen viel mij dus echt niks meer in hoor. Zelf heb ik toen gezegd dat Jac. wellicht iets anders aan zijn hoofd heeft.
Persoonlijk denk ik dat het schip inmiddels ´door de verkeerde besturing en het verzaken van hun taken´ gekapzeist is en dat ons alleen nog rest te roeien met versleten riemen tot dat alle riemen vernieuwd worden.

michel
3 Stars
3 Stars
Boules: Obut S5

Bericht door michel » 23 feb 2012, 06:11

Bosche schreef:Michel, geen gek idee hoor Paul op die plek, alleen ........de aanname in je laatste alinea..........not done.
Toen ik in 2009 ben gestopt is op een meeting in afdeling 02 de situatie besproken met de ouders en is naar voren gebracht dat ik gesjoemeld zou hebben met de resultaten om zodoende mijn dochter naar het WK te krijgen. Men zei dat ze daar achter waren gekomen en dat was de reden van mijn vertrek?
En dan te bedenken dat ik bij mijn voordracht niet eens resultaten heb meegestuurd??
Hoezo not done?

In 2010 heb ik een uitnodiging gehad om met de CTS te praten over een eventuele terugkeer, vrije dag genomen, naar Nieuwegein. Na 10 minuten was het gesprek ten einde omdat de toenmalige ad interim voorzitter mij even flink op mijn nummer ging zetten, en hoever ik buiten de cirkel stond ( cirkel is selectiegebeuren).
Hoezo not done?

Ik heb nog wel een aantal stellingen, maar dat zou echt not done zijn, dus laat ik het hier even bij.

En als ik er dan achteraf achter kom dat de overige CTS familieleden worden ondergesneeuwd door die interim, dan hebben die overige leden wat mij betreft geen ballen en dat is ook not done!

En wat is het uiteindelijke resultaat nadat de interim is gestopt, is het nu beter?, nee, het is nog steeds een drama.
Honderden euri`s aan declaraties nutteloos weggegooid

Michel
Je gaat het pas zien als je het doorhebt

Anonymous

Bericht door Anonymous » 23 feb 2012, 07:14

volgens mij is die ad.interim er nog steeds Michel.
heb vandaag nog even gekeken op de NJBB site en daar staat nog steeds: Op dit moment is dhr. Leon van der Griendt aangesteld als ad interim sectie Topsport
Ik weet dus niet wie je bedoeld in je pleidooi hier onder.
Ik heb wel begrepen dat je een brief/mail zou hebben gekregen waarin duidelijk staat dat je moet stoppen om je in het openbaar te uiten over deze kwestie.
Ik schrik hier toch wel van want, persoonlijk vind ik dat als er iets scheef zit hier of daar, dat de onderste steen gerust boven mag komen, daarom zouden de bestuurders meer inhoudelijk naar deze zaak moeten kijken zonder enige schoning van functionaris binnen het orgaan zelf.

Ik moest in het voorlaatste gesprek met het bestuur van de NJBB wel even slikken toen onze voorzitster trots een krantje/blaadje omhoog hield met de melding dat dat gene door Dhr. J. M. gemaakt was en dat het zijn idee was, hier volgde een opmerking over door Paul K. met de mededeling/vraagstelling of jij als persoon hier niet de bedenker van was. Paul weet wel wat ik bedoel denk ik.

Tot slot wil ik aangeven, dat het huidige bestuur de laatste 5 á 7 jaren te selectief bestuurd heeft en het daardoor alleen nog maar zwaarder heeft gemaakt voor hun eventuele opvolgers !!

ps. heb gister nog even met Bart S. gesproken en er is nog niemand van het gesprekspanel die nog iets vernomen heeft van het bestuur van de NJBB na de ontbinding van de gespreksgroep in november 2011 over het vervolg van de aanpak binnen het orgaan wat betreft de negatieve spiraal waar de Petanque sport in vertoefd.

Bosche
3 Stars
3 Stars

Bericht door Bosche » 23 feb 2012, 09:33

Michel, ik bedoelde alleen maar je opmerking "Anders krijgen we daar misschien iemand die samen met z`n schoonzoon de boel bestiert". Verder niet.
Jouw reaktie daarna, daar kan ik wel in meevoelen, immers er zijn er velen die op weinig frisse manier uitgerangeerd zijn geraakt. Maar....als we beter willen moeten we dat wel een keer achter ons laten en hopen dat het ooit nog goed gaat komen. De vraag is alleen WANNEER???..............................
Maar ja, als ik dan de reaktie van Math lees...........
Er zal nog heel wat moeten gebeuren..........om maar een voorbeeld te noemen, gisteren op de radio Ouwerkerk over de PvdA...... "Die partij opdoeken en een nieuwe oprichten die we; ergens voor staat en ook van deze tijd is" ..................idee? (voor partij kun je invullen wat je wil)
Geniet van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag.

Febiunz
Administrator
Administrator
Boules: Boulenciel, 74, 690
Contacteer:

Bericht door Febiunz » 28 feb 2012, 10:22

De discussie over het nieuwe selectiebeleid voor uitzending naar WK/EK is verplaatst naar: forum/viewtopic.php?f=17&t=2431&p=27353#p27353

Dan kunnen we hier verder over het EK beloften 2013.
Improving teams with #Agile and #DevOps principles

Theo vd M.
6 Stars
6 Stars
Boules: MS CZ/73/710
Contacteer:

Bericht door Theo vd M. » 23 jul 2012, 15:20

Dit staat op de website van de CEP.

After considering the proposal from the FFPJP the CEP Board have decided to modify the rules for the Espoirs to allow a younger participation.

The age range will be 15 to the maximum 22 years for all players (men/women) with immediate effect.

Is dat waarom op de site van de NJBB de knop beloften selectie is weggehaald?

paul2424
6 Stars
6 Stars
Boules: obut inox dure710 74

Bericht door paul2424 » 23 jul 2012, 15:43

nee theo,
de heren selectie is opgeheven en daarmee ook de beloften heren selectie.
bij de dames selectie wordt er rekening mee gehouden dat er minimaal 4 beloften dames geselecteerd worden
men kan nu wel een ruimere beloften selectie kiezen.
als ik naar het wk heren in izmir kijk, daar was india geloof ik met 2 13 jarige spelers met campingboules, dus daar komt het denk ik ook een beetje vandaan
gr paul k

Theo vd M.
6 Stars
6 Stars
Boules: MS CZ/73/710
Contacteer:

Bericht door Theo vd M. » 23 jul 2012, 15:51

Geweldig de boys van India met campingboules.

Dan blijft wel de vraag wie gaat voor het EK volgend jaar kiezen uit welke spelers?? De coach heeft ineens heel veel keuze...

Plaats reactie