Criteria selecties

Alles over de verschillende selecties in Nederland (of buitenland) zoals, de jeugd, beloften, dames en senioren selectie.
Anonymous

Re: Criteria selecties

Bericht door Anonymous » 15 jul 2011, 07:05

Arjen, Dennis, Kees, Noël, Essa, René, Edward, Sjaak, Richard, Erik, Ad, Marco, Tom, Pascal, Martin, Bert, Ryan, Bob, Cas, Jack, Mark, Bas, Charley, Eduard, Ferry, Filliberto, Hans, Joey, Patrick en nog vele andere namen, die allen bezitten de kwaliteiten om in de Nationale selectie mee te draaien.
Als hier nu eens mee gewerkt werd dan kwam je Internationaal ook een beetje meer op de kaart.

In de huidige selectie is de keuze ivm het aantal selectie-spelers iets lastiger.
Ik ga er vanuit dat de NJBB destijds voor een selectie-beleid heeft gekozen om op EK's en WK's beter voor de dag te komen.
Waarom wordt er hier zo moeilijk over gedaan ?
Het antwoord is dat de goede(beste) spelers op deze manier iets is ontnomen en wel, een eerlijke en sportieve strijd om door middel van prestatie's, ooit voor Nederland uit te mogen komen zoals in elke sport, door hun bewezen geleverde prestatie's.
want je kunt nu in drie diverse onderdelen Nederlands kampioen worden, maar nog steeds niet tot de selectie behoren....
Dit is gewoon te gek voor woorden beste Bestuurders.
Het wordt tijd dat jullie héél snel wakker worden, of meteen opstappen, als jullie hiermee door willen gaan :!:
Ik ben benieuwd hoe het NOC/NSF gaat reageren op wat schriftelijke verklaringen van enkele spelers.

Met vriendelijke sportgroeten,
Math

eerlijkheid boven alles !!

Bosche
3 Stars
3 Stars

Bericht door Bosche » 15 jul 2011, 08:03

jack52 schreef:niet op letten katty
doe waar je goed in ben
Juist Jack, daar gaat het om voor het hele team en dat gaat wel lukken hoor. :D :D
Geniet van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag.

michel
3 Stars
3 Stars
Boules: Obut S5

Bericht door michel » 06 aug 2011, 07:44

wilhelmina wrote:

``en er zijn altijd mensen die het denken beter te kunnen of met modder blijven gooien.

why don't some people get there own life.``

Beste Katy,

Ik snap je opmerking niet, de eisen om in de selectie te komen zijn opgesteld door de beleidsmakers, en daar staat duidelijk dat je in 2010 of 2011 in de hoofd of ereklasse dient gespeeld te hebben. Dus als er met modder wordt gegooid dan kun je stellen dat zij het praktisch onmogelijk maken om een selectie vast te stellen. Dus met mijn opmerking hoop ik dat deze beleidsmakers de eisen aanpassen. Dat dit gebeuren gaat is een utopie, want die eisen staan op papier i.v.m. subsidiegelden. Dus houdt men er zich vervolgens niet aan, en kunnen jij en de huidige damesselectie nog jaren vooruit.
Alleen vind ik het erg jammer dat damesselectiespelers in het verleden samen met de trainer bepaalden wie er in de selectie kwamen en wie er een exit bordje kregen omgehangen.
Succes op het WK en I get my own life.
Je gaat het pas zien als je het doorhebt

wilhelmina
2 Stars
2 Stars

Bericht door wilhelmina » 09 aug 2011, 11:00

ik en mijn mede selectie spelers hebben nooit bepaald wie er in de selectie kwamen anders had het er anders uitgezien want dan had sonia er bv wel ingezeten nu en jaren geleden al en dit geld voor meerdere. dus dit puntje klopt niet.

maar ja het zal allemaal wel .............................................................

Bosche
3 Stars
3 Stars

Bericht door Bosche » 10 aug 2011, 12:46

Beste Katy,

Alleen vind ik het erg jammer dat damesselectiespelers in het verleden samen met de trainer bepaalden wie er in de selectie kwamen en wie er een exit bordje kregen omgehangen.
Succes op het WK en I get my own life.

Michel, nu ga je wederom te ver. Het zal wel een aanname van jou zijn, maar ik krijg het idee dat het al jaren zo is dat het kader ( en in dit geval gaat het dan over dames) juist helemaal geen inspraak toelaten laat staan positieve kritiek.
Naar mijn idee was en is er nog steeds een soort status quo.......laten we maar niets zeggen, want o wee als het niet goed valt bij het kader.....lig je er wellicht uit. Dat is uit vele reacties uit het verleden op te maken hoor.

Daar moeten we nu eindelijk eens van af.
Geniet van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag.

SandraGill
4 Stars
4 Stars
Contacteer:

Bericht door SandraGill » 18 aug 2011, 12:41

http://www.njbb.nl/Portals/5/NJBB/Topsp ... %20NVS.xls

In het formulier waarmee men zich kan opgeven voor de NVS lees ik als voorwaarde:
Heeft u in 2010 en/of 2011 deelgenomen aan een NC, NK of Ranglijsttoernooi?
Deze formulering geeft meer ruimte aan vrouwen om zich in te schrijven dat de formulering in de uitnodigingsbrief...

Paul van E
"Je kunt beter ten ondergaan met je eigen visie dan met die van een ander" (Johan Cruyff)

michel
3 Stars
3 Stars
Boules: Obut S5

Bericht door michel » 18 aug 2011, 12:43

Of het aan mijn opmerkingen heeft gelegen wat betreft de criteria voor heren en dames weet ik niet, maar in info 71 van augustus 2011 blz 8 Nationale selecties voor Dames en Heren bij punt 3: deelname aan ere of hoofdklasse het woordje ``OF`` toegevoegd.
Waarschijnlijk snapte men wel dat die eis anders onmogelijk zou zijn.
Alleen verander het dan ook even op de site, want daar staat het woordje ``OF`` (nog) niet!!

Michel
Je gaat het pas zien als je het doorhebt

buneljos
4 Stars
4 Stars
Boules: soleil 75 720 glad
Contacteer:

Bericht door buneljos » 18 aug 2011, 16:19

michel schreef:Of het aan mijn opmerkingen heeft gelegen wat betreft de criteria voor heren en dames weet ik niet, maar in info 71 van augustus 2011 blz 8 Nationale selecties voor Dames en Heren bij punt 3: deelname aan ere of hoofdklasse het woordje ``OF`` toegevoegd.
Waarschijnlijk snapte men wel dat die eis anders onmogelijk zou zijn.
Alleen verander het dan ook even op de site, want daar staat het woordje ``OF`` (nog) niet!!

Michel
Je gaat het pas zien als je het door hebt. :scratch: :wink: TOCH :?: :!:

J :P S
let the goodtimes roll

GVL
1 Stars
1 Stars

Bericht door GVL » 22 aug 2011, 19:49

Jammer jammer... :D

Plaats reactie