Voorlopige damesselectie WK Hanoi

Alles over de verschillende selecties in Nederland (of buitenland) zoals, de jeugd, beloften, dames en senioren selectie.
Plaats reactie
Theo vd M.
6 Stars
6 Stars
Boules: MS CZ/73/710
Contacteer:

Voorlopige damesselectie WK Hanoi

Bericht door Theo vd M. » 03 jun 2011, 07:02

Gisteren (2-6) kreeg ik te horen, van verschillende kanten, wie de dames zijn die voorlopig geselecteerd zijn voor het WK in Hanoi (Vietnam) dit jaar. Mochten zij niet al te veel verslappen dit jaar gaan zij onze eer verdedigen.

De namen:
Katy Bosch
Marina Blom
Denise van Arnhem
Janneke Gravesteijn.

Voor mij opvallende afwezigen zijn Ilse en/of Irma Smits. Diana de Wolf, nog wel meegeweest naar Israel, gaat dus ook niet mee.

wilhelmina
2 Stars
2 Stars

Re: Voorlopige damesselectie WK Hanoi

Bericht door wilhelmina » 03 jun 2011, 07:56

zoals gezegd voorlopige selectie.

er is ons duidenlijk gezegd dat verslappen geen optie is en dat moet ons ook erg scherp houden. ook is het zo gaan anderen gewoon vele malen beter spelen kan er ook wisseling plaats vinden.

definitief word het in september dus voor nu is het heel leuk en top maar we zijn er nog niet.

en zo moet het ook gezien worden, je meot er altijd vol voor gaan en nooit denken van ik ben er al is ook een hele verkeerde instelling.

diana is geblesseerd is onlangs aan haar knie geholpen en is dus aan het herstellen.

gr katy

bartboules
5 Stars
5 Stars

Bericht door bartboules » 03 jun 2011, 08:55

ben benieuwd of als Marietje uit hutteflutteveen opeens heel goed begint te gooien
zij ook een kans maakt en hoe ze daar dan achter komen.
Maar alle dames veel succes gewenst bij deze

mvg Bart

wilhelmina
2 Stars
2 Stars

Bericht door wilhelmina » 03 jun 2011, 09:51

lekker positief weer bart.

ik vind het juist correct dat het nu zo gedaan word houd de boel lekker scherp zoals ik al zei en mede is het goed dat er nu tenminste een poos zo naar de wk gewerkt kan worden net als bij de dames belofte.

maar ja het kan nooit goed gaan toch?

Febiunz
Administrator
Administrator
Boules: Boulenciel, 74, 690
Contacteer:

Bericht door Febiunz » 03 jun 2011, 10:30

Ik denk dat Bart meer de vraag stelt: Zijn er uberhaupt nog andere dames die een kans maken om in het team te komen, mochten ze opeens erg top spelen? En hoe kan dit dan gezien worden? Is er al een programma opgesteld voor de dames de komende maanden?

Uiteraard heel veel succes meiden! En laat jullie allemaal van jullie beste kant zien, de komende maanden!
Improving teams with #Agile and #DevOps principles

bartboules
5 Stars
5 Stars

Bericht door bartboules » 03 jun 2011, 10:44

Hoi Katy
dit heeft dus niets met positief of negatief te maken maar gewoon met realisme
en ik denk dat ik de gene van ons tweeen ben die er neutraal tegen aankijkt.
Wat jij nu eigenlijk beschrijft is deze maand ben ik het maar volgende maand kan het iemand anders zijn
Daarmee zeg je dan ook dat de definitieve selectie dus eigenlijk pas bekend wordt vlak voor het WK
Dan zeg je dus ook dat het geen enkele zin heeft om nu al een selectie te benoemen.
Tenzij jullie nu een streepje voor hebben en dan kan ik mijn eerder gestelde vraag weer herhalen.

mvg Bart

Bosche
3 Stars
3 Stars

Bericht door Bosche » 03 jun 2011, 12:51

Bart, ik denk dat het op het moment zo is dat de genoemde dames na bewezen kunnen in de afgelopen trainingsperiode en de gespeelde trainingstournooien in aanmerking komen voor het WK. Vormverlies zal zeker leiden tot vervanging. Het is dus aan deze dames te zorgen vormbehoud te blijven tonen en aan de niet geselecteerden om ervoor te gaan zich alsnog in de WK selectie te spelen.
M.i. kunnen alleen andere selectieleden, mits ze dat heel goed aantonen, eventueel in aanmerking komen voorhet WK....

4 maanden de boel op scherp zetten is overigens wel erg lang.
Geniet van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag.

michel
3 Stars
3 Stars
Boules: Obut S5

Bericht door michel » 04 jun 2011, 19:09

Stel je voor dat bij vormverlies Sonia of Esther nog gevraagd worden.
Oh nee, die zitten niet meer in de selectie, dus de concurrentie is flinterdun.
En dat nu de dames smits in dit stadium al op een zijspoor worden gezet, erg vreemd.

Michel
Je gaat het pas zien als je het doorhebt

paul2424
6 Stars
6 Stars
Boules: obut inox dure710 74

Bericht door paul2424 » 04 jun 2011, 22:08

hallo allen,
toch denk ik dat we op de goede weg zijn met selecteren.
dat er in het begin te vroeg afscheid is genomen van 2 /3 goede speelsters die ik persoonlijk beter vind dan 2 van de 4 die nu voorlopig geselecteerd zijn.is heel erg jammer want sonia,judith en melissa kunnen toch ook echt goed boulen.
maar ik denk dat jac een duidelijke weg is ingeslagen. hij moet er wel opletten dat de dames die niet tot de kerngroep horen in dec,blijven strijden om te laten zien dat ze er wel degelijk bij horen,houdt de kerngroep ook scherp.
zo zou ik het doen
begin in okt met 12 dames ga in dec bij een meet moment( waar de dames er echt moeten staan) naar 8 ( de 4 die afvallen moeten gewoon bij de selectie trainingen blijven)doe eind maart weer een meet moment waar iedereen aan meedoet de beste 6 gaan dan uitmaken wie er bij de beste 4 komen. eind juni een beslissend meet moment om te komen tot de beste 3 dames. deze 3 moeten in overleg met de coach zelf bepalen wie de 4e speelster wordt. ga dan lekker met z'n 4en 2 weken naar frankrijk.en werk naar een ek/wk toe.
gr paul k
ps niet te veel selectietrainingen 1x in de 5 weken ,andere weekenden toernooien spelen en trainen doe je op de je club.

wilhelmina
2 Stars
2 Stars

Bericht door wilhelmina » 05 jun 2011, 17:24

noem het een zij spoor of noem het anders er is duidenlijk uitleg gegeven over de weg die we afleggen met ze allen en gelukkig weten wij als selectie hoe die in elkaar steekt.

maar nogmaals er zijn altijd mensen die er anders over denken.

Theo vd M.
6 Stars
6 Stars
Contacteer:

Bericht door Theo vd M. » 30 jun 2011, 08:47

Wanneer is eigenlijk het WK in Hanoi??

Theo vd M.
6 Stars
6 Stars
Contacteer:

Bericht door Theo vd M. » 30 jun 2011, 09:03

Lees overigens net op de Duitse site:

Inoffiziell habe ich gehört, dass die WM Frauen und Jugend gemeinsam von der Türkei in Ankara ausgerichtet wird.

Maar een datum wordt ook daar niet gemeld. Mocht dit zo zijn, dan doet Turkije het goed met aanvragen en organiseren van WK's

jacpetanque
6 Stars
6 Stars
Boules: Match+ 700 gr 74 mm
Contacteer:

Bericht door jacpetanque » 30 jun 2011, 09:09

Ik meen dit enkele weken geleden ook al op het Forum gemeld te hebben.
Theo vd M. schreef:Lees overigens net op de Duitse site:

Inoffiziell habe ich gehört, dass die WM Frauen und Jugend gemeinsam von der Türkei in Ankara ausgerichtet wird.

Maar een datum wordt ook daar niet gemeld. Mocht dit zo zijn, dan doet Turkije het goed met aanvragen en organiseren van WK's

Theo vd M.
6 Stars
6 Stars
Contacteer:

Bericht door Theo vd M. » 30 jun 2011, 09:12

Wat goed van je, maar is het nou al officieel dan??

Plaats reactie