intake jeugd en beloften

Alles over de verschillende selecties in Nederland (of buitenland) zoals, de jeugd, beloften, dames en senioren selectie.
Kees Besseling
3 Stars
3 Stars
Boules: Obut Bi-pole 720 gr
Contacteer:

Re: intake jeugd en beloften

Bericht door Kees Besseling » 11 okt 2010, 17:52

Wat betreft de selectie:

Mijn mond valt open van verbazing. :o

Kees
Niks spel...knikkers!
http://www.PC07.nl

kalebouler
4 Stars
4 Stars
Boules: CX Cou, 690, 73
Contacteer:

Bericht door kalebouler » 11 okt 2010, 20:05

Eigenlijk wel mee eens ja.
If you're confused about what to do,
it's a sign that your enemy is winning. :idea:

joeyvd
1 Stars
1 Stars

Bericht door joeyvd » 11 okt 2010, 20:44

Mijn mond staat er ook open van..

Theo vd M.
6 Stars
6 Stars
Boules: MS CZ/73/710
Contacteer:

Bericht door Theo vd M. » 12 okt 2010, 06:45

Och, voor mij goede berichten, want nu kan Sonia mooi met Edwin en mij trainen in Haarlem voor de selectie van volgend jaar.

Dat Judith ernaast staat verbaasd mij zeer gezien een aardige palmares in het verleden, zowel in NL als daarbuiten. Misschien had zij er zelf geen zin meer in?? Geen idee. Anders kan ik me er niets bij voorstellen.

bartboules
5 Stars
5 Stars

Bericht door bartboules » 12 okt 2010, 07:02

Volgens mij had ze dr wel zin in maar net als in de heren selectie is er hier en daar wat wrijving.
En wat is er dan makkelijker om te zeggen jij wel en jij niet voor een coach.
ipv er een team van te maken.
Het grappige van dit geheel is dat dit bewijst dat we in Nederland niet toe zijn aan een profselectie.
En dat een team wat het hele jaar door vrijwillig samenspeelt en bv de competitie wint dus veel
meer kans maakt op een wk.En daar past dan weer wel de term bij "Lekker genieten."
Als de klik er is in je team kun je zomaar 4de van Europa worden.

met vriendelijke sportgroeten Bart

Anonymous

Bericht door Anonymous » 12 okt 2010, 07:06

"Idem dito"

Bosche
3 Stars
3 Stars

Bericht door Bosche » 12 okt 2010, 09:13

De één heeft even geen commentaar, bij anderen vallen monden open....... Ik denk dat ze geen van allen weten wat er precies speelt en welke redenen er zijn om tot die selectie te komen.
Vanaf de zijlijn is het heel makkelijk commentaar te geven, maar over de juiste info beschikken die personen niet.
Het blijft voor hen dus gissen en gokken en verbazen of wat dan ook.
Ik neem aan dat de betreffende speelster een uitleg hebben gekregen over de reden van niet selecteren.
Geniet van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag.

Theo vd M.
6 Stars
6 Stars
Contacteer:

Bericht door Theo vd M. » 12 okt 2010, 09:22

Ach Ed, dat is gewoon net als met alle andere selecties in andere sporten, de beste stuurlui etc.etc.

Daar moet je als coach tegen kunnen, maar zeker ook als speler, speelster.

Het forum is bij uitstek geschikt om hier juist lekker over te debatteren, maar laat iedereen wel in zijn/haar waarde.

Uiteindelijk weten we weer precies waarom en waarom niet als er weer een paar toernooien zijn geweest waar iedereen weer aanwezig was. En dat komt meestal niet op het forum.

Beslissingen zijn weer genomen, en wens alle selectieleden weer veel succes en plezier in het spelletje/ de sport!! Zou een slechte zaak zijn om alles weet terug te draaien na commentaar op het forum, en zal dus ook niet gebeuren.

michel
3 Stars
3 Stars
Boules: Obut S5

Bericht door michel » 12 okt 2010, 10:55

Ed schreef:

De één heeft even geen commentaar
Ik neem aan dat de betreffende speelster een uitleg hebben gekregen over de reden van niet selecteren.

Commentaar:
Zondag j.l is er een mail gestuurd naar alle dames met daarbij de vermelding van de 8.
Verder niets, geen reden en uitleg, noppes

Na 2 mails te hebben gestuurd ( 1 naar Jac en 1 naar Leon) en 2 ontwijkende antwoorden te hebben gekregen is het nu aan de BC om te vertellen waarom.

En theo, ik zou maar niet te vroeg juichen, want Sonia is eerste reserve

Michel
Je gaat het pas zien als je het doorhebt

Theo vd M.
6 Stars
6 Stars
Contacteer:

Bericht door Theo vd M. » 12 okt 2010, 10:57

En theo, ik zou maar niet te vroeg juichen, want Sonia is eerste reserve
Nee he :lol: :lol:

bartboules
5 Stars
5 Stars

Bericht door bartboules » 12 okt 2010, 10:58

Laat ik dit zeggen. En nu spreek ik voor me zelf. dat IK in ieder geval niet zomaar iets gok als ik wat schrijf.
mvg Bart

Paul Wagenaar
5 Stars
5 Stars
Boules: RCX, 72, 700
Contacteer:

Bericht door Paul Wagenaar » 12 okt 2010, 11:43

Theo vd M. schreef:Och, voor mij goede berichten, want nu kan Sonia mooi met Edwin en mij trainen in Haarlem voor de selectie van volgend jaar.

Dat Judith ernaast staat verbaasd mij zeer gezien een aardige palmares in het verleden, zowel in NL als daarbuiten. Misschien had zij er zelf geen zin meer in?? Geen idee. Anders kan ik me er niets bij voorstellen.
En Judith is de eerste en enige Grand Masteres Petanque.
Ik word tireur wanneer ik als pointeur tekort schiet.

Bosche
3 Stars
3 Stars

Bericht door Bosche » 12 okt 2010, 12:14

bartboules schreef:Laat ik dit zeggen. En nu spreek ik voor me zelf. dat IK in ieder geval niet zomaar iets gok als ik wat schrijf.
mvg Bart
Mijn reaktie sloeg ook niet op jou Bart, mede om de uitleg die je nu zelf al geeft. Het is meer "wie de schoen past trekke hem aan".

Iedereen heeft m.i. recht op uitleg als hij/zij niet in een selectie is opgenomen. Lijkt mij de gewoonste zaak van de wereld. Maar dan wel mondeling (dus gewoon tegenover elkaar gaan zitten) en niet per mail.
Geniet van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag.

SandraGill
4 Stars
4 Stars
Contacteer:

Bericht door SandraGill » 12 okt 2010, 13:28

bartboules schreef:Wat ik weer erg jammer vind is dat ...
<knip> ...
dat alles moet wijken voor de selectie
en dat er gewoon nul overleg is met clubs. Zo verspeel je gewoon mogelijkheden om goed te kunnen trainen
tegen sterke tegenstanders. wanneer komt dat clubje trainers en begeleiders is van hun eiland af.
LEER IS SAMENWERKEN. We bijten niet hoor

mbg bart
Wie/welke vereniging gaat dit onderwerp inbrengen op het landelijke overleg op 30 oktober a.s. bij SPNN in Nieuwegein?

Groet,
Paul
"Je kunt beter ten ondergaan met je eigen visie dan met die van een ander" (Johan Cruyff)

wilhelmina
2 Stars
2 Stars

Bericht door wilhelmina » 12 okt 2010, 19:56

HEEEEEEEEEEE theo

ALS HET NOU ALLEEN BIJ DEBATEREN BLEEF JA DAN ZOU HET ALLEMAAL NIET ZO ERG ZIJN HE.

MAAR JA SOMIGEN KUNNEN DAT NIET.

want vragen ze wat of krijgen ze wat mede gedeeld maken ze er toch soms net een ander verhaal van en wat dan?

dus gebeurt dat niet meer.

katy

Theo vd M.
6 Stars
6 Stars
Contacteer:

Bericht door Theo vd M. » 12 okt 2010, 20:39

Heey Keet,

Schreeuw niet zooo, ben niet do... oh eigenlijk wel :lol:

Mijn punt is dat er juist bij selecties, ook bij andere sporten, over selectiespelers wordt gesproken. Dat lijkt er wel een beetje bij te horen. Omdat het een klein wereldje is hoort men wel eens wat.

Het is wel raar als de selectiespelers zelf mee gaan discussiëren, maar als zij iets zeggen tegen iemand, en dat komt verkeerd op het forum, had zo'n speler (speelster) dan zelf meteen het goede verhaal erop gezet, is iedereen van alle gezeur en al het giswerk af.

wilhelmina
2 Stars
2 Stars

Bericht door wilhelmina » 12 okt 2010, 20:46

dan krijg je het punt menings verschil.

als mij persoonlijk iets wordt gevraagd en ik geef daar antwoord op hoeft dat niet verdraaid op welke site dan ook te verschijnen toch.

bv je krijgt een uitnodiging ergens voor en er valt iets samen en je moet daar een oplossing voor vinden je belt daarover op met welke reden en er word een verhaal van gemaakt die niet spaak loopt met het geen je verteld is en plaatst dit op het forum klopt toch niet dat is sensatie zoeken.

ik neem als jij me wat vraagt je dit of niet verteld of goed toch en als ik het belangrijkj genoeg vind of wie dan ook doen we dat idd zelf wel .

maar na alle meningen en betweterig heid of hoe je het ook wilt noemen heeft toch niemand daar op deze manier zin in.

Theo vd M.
6 Stars
6 Stars
Contacteer:

Bericht door Theo vd M. » 12 okt 2010, 20:57

Het zou inderdaad fijn zijn dat als er verhalen op het forum verschijnen degene(n) die ze erop zet ze eerst even navraagt of het wel klopt of niet.

Zelf 1 keer hieraan niet gedaan, en kreeg (terecht) het hele forum over mij heen. Mijn les was toen zeker geleerd. Daarom is er gelukkig zoiets als MSN, en weet bijvoorbeeld nu van Kees wat er wel of niet is gebeurd op het WK. Wie dat wil weten moet het maar aan de spelers zelf vragen, maar erg schokkend was het allemaal niet.

Tegenwoordig vraag ik of ik het erop mag zetten, of vraag ik of ze het juist zelf erop willen zetten wat ze tegen mij vertellen als ik het interessant genoeg vind voor op het forum.

bartboules
5 Stars
5 Stars

Bericht door bartboules » 13 okt 2010, 06:26

Het zijn niet de spelers of speelsters waar ik me druk om maak.
Lees ik ook egienlijk nergens terug hier van die is slecht of die hoort er niet.
Iedereen weet dat jullie allemaal kunnen boulen.
Het gaat mij er om kun je er ook een team van maken.
Ik denk dat ik alles wel gezegd heb nu.

mvg Bart

Mellow
2 Stars
2 Stars

Bericht door Mellow » 13 okt 2010, 08:06

Was ik de eerste op het Forum die zei dat de Bondscoach zijn functie moest neerleggen?!

Nu moet ik zeggen, voor het eerst in al die jaren zie ik een stukje structureel beleid ontstaan bij de Selectie........Jonge, talentvolle spelers en een aantal ervaren spelers! HEEL GOED! Ik hoop dat dit ook een begin gaat vormen voor verbetering bij de Boncscoach op het vlak van communicatie, training en werkwijze..................

Och, Judith is goed genoeg en mentaal sterk genoeg die komt vanzelf wel weer op haar plekje terecht! Sonia kan zich in de luwte buiten de Selectie om verbeteren maar dat wordt wellicht de beste van het stel!

Ik zeg, de Bondscoach is `goed` bezig en ik hoop dat er ook gewerkt gaat worden aan zijn zwakke punten! Want die behoeven natuurlijk ook nog verbetering...........................

Gr.
Frank Schepers

Plaats reactie