Toernooicommissie NJBB

Wil jij iets kwijt over de NJBB, de CEP, de FIPJP of misschien wel een andere bond. Laat het hier weten, en misschien hebben we er allemaal wat aan!
Plaats reactie
SandraGill
4 Stars
4 Stars
Contacteer:

Toernooicommissie NJBB

Bericht door SandraGill » 12 mar 2014, 13:24

Infobulletin 454
Nieuwe secretaris toernooicommissie
Paul Wagenaar is voor 3 jaar benoemd als lid van toernooicommissie. Paul zal hierin de rol als secretaris vervullen.

NJBB gefeliciteerd, Paul succes!
"Je kunt beter ten ondergaan met je eigen visie dan met die van een ander" (Johan Cruyff)

Paul Wagenaar
5 Stars
5 Stars
Boules: RCX, 72, 700
Contacteer:

Re: Toernooicommissie NJBB

Bericht door Paul Wagenaar » 12 mar 2014, 17:00

Zaterdag mijn eerste vergadering bij de landelijke bijeenkomst met WL en SR. En net als Huub blijf ik gewoon deelnemen aan dit forum.
Ik word tireur wanneer ik als pointeur tekort schiet.

Theo vd M.
6 Stars
6 Stars
Boules: MS CZ/73/710
Contacteer:

Bericht door Theo vd M. » 17 mar 2014, 09:07

En net als Huub blijf ik gewoon deelnemen aan dit forum.
Waarom moet dit eigenlijk speciaal benoemd worden? Meedoen aan het forum is toch logisch? :-)

Paul Wagenaar
5 Stars
5 Stars
Boules: RCX, 72, 700
Contacteer:

Bericht door Paul Wagenaar » 17 mar 2014, 15:10

Theo vd M. schreef:
Waarom moet dit eigenlijk speciaal benoemd worden? Meedoen aan het forum is toch logisch? :-)
Dat klopt, het is logisch. Maar ik zie heel veel active bondsbestuurders en commissieleden niet meedoen met discussies. Toen ik ooit bondssecretaris werd, is mij gevraagd om niet mee te doen met discussies op de toen nog gebruikt petanquelist.
Ik word tireur wanneer ik als pointeur tekort schiet.

jacpetanque
6 Stars
6 Stars
Boules: Match+ 700 gr 74 mm
Contacteer:

Bericht door jacpetanque » 17 mar 2014, 18:09

Koudwatervrees, zou je dat kunnen noemen. In Frankrijk (sorry, Theo!) zie je datzelfde verschijnsel. Bestuurders - enkele uitgezonderd - verstoppen zich het liefst. Claude Azéma vergeleek in zijn ambstperiode als voorzitter van de FFPJP het forum van Boulistenaute.com met de Bar du Commerce. Hij vergat één belangrijk ding. Praatjes aan de bar blijven aan de bar, discussies op een internetforum gaan de hele wereld door. Aan borrelpraat kun je je nog onttrekken, aan het internet niet. Daar moet je dus mee leren omgaan en voor open staan.
Paul Wagenaar schreef:
Theo vd M. schreef:
Dat klopt, het is logisch. Maar ik zie heel veel active bondsbestuurders en commissieleden niet meedoen met discussies. Toen ik ooit bondssecretaris werd, is mij gevraagd om niet mee te doen met discussies op de toen nog gebruikt petanquelist.

Plaats reactie