welke vraag stuur ik waar ,wanneer en hoe heen

Wil jij iets kwijt over de NJBB, de CEP, de FIPJP of misschien wel een andere bond. Laat het hier weten, en misschien hebben we er allemaal wat aan!
Plaats reactie
bartboules
5 Stars
5 Stars

welke vraag stuur ik waar ,wanneer en hoe heen

Bericht door bartboules » 16 feb 2014, 10:30

Hallo beste petanquers

ik lees nu al in verschillende onderwerpen, Ze zullen wel meelezen op het forum,
Lijkt me niet de juiste weg om dingen voor elkaar te krijgen of te hopen op een fatsoenlijk antwoord.

Het is dus des te belangrijker dat, de structuur binnen de bond er zo snel mogelijk komt.
zodat je .als je een vraag hebt, meteen kan zien wie er verantwoordelijk voor is binnen de bond en
er dan een duidelijk mail adres bij staat vermeld om de correspondentie te voeren.

eerst de commissies op orde hebben en dan een duidelijk overzicht op de Njbb site.
kom je er dan niet uit met de commissies(verzaken zij duidelijkheid te verschaffen op je vragen)
moet je naar een overkoepelende commissie kunnen die de desbetreffende commissie bijstuurt
en zo nodig ingrijpt.!( kan natuurlijk het dagelijks bestuur zijn) Zodat het besef er blijft dat we een volwassen bond willen worden, zijn en blijven.

Het fenomeen dat mensen in bepaalde posities maar wat aan rommelen, soms bewust en soms onbewust, omdat we al blij zijn dat er iemand iets wil doen
of omdat men blijkbaar op geen verzet stuit moet definitief en per direct afgelopen zijn

mvg Bart

a.wijand
3 Stars
3 Stars
Boules: Ton'R 110

Re: welke vraag stuur ik waar ,wanneer en hoe heen

Bericht door a.wijand » 20 feb 2014, 13:28

De bestaande procedure is dat alle vragen aan het bondsbestuur en de landelijke commissies worden gestuurd naar het bondsburo. Indien bekend gericht aan de juiste commissie of aan het bestuur.

Het bondsburo zorgt er voor dat het op de goede plek terecht komt.

Deze procedure bestaat al heel lang.

Dus wat is het probleem?

Andries

Mink
3 Stars
3 Stars

Bericht door Mink » 20 feb 2014, 15:05

Geen probleem.
Alhoewel ik me wel afvraag waarom het niet rechtstreeks naar de secretarissen van de diverse commissies kan.
Aan hun namen is hun e-mailadres gekoppeld, vandaar.
Of functioneert het bondsbureau ook als Checkpoint?
Maar die vraag stel ik natuurlijk aan de Bondssecretaris via het bondsbureau!

bartboules
5 Stars
5 Stars

Bericht door bartboules » 20 feb 2014, 15:35

Andries
Het problem zit hem in de antwoorden en de controle daarop!
mvg Bart

Plaats reactie