Wedstrijdsystemen

Wil jij iets kwijt over de NJBB, de CEP, de FIPJP of misschien wel een andere bond. Laat het hier weten, en misschien hebben we er allemaal wat aan!
Plaats reactie
Henk de Kw
5 Stars
5 Stars
Boules: Toro Lisse 700 74
Contacteer:

Wedstrijdsystemen

Bericht door Henk de Kw » 14 okt 2013, 15:18

Op de site van de NJBB staat sinds afgelopen vrijdag een aantal wedstrijdsystemen en bijbehorende wedstrijdschema's om uit te printen. Mooie service!
Ook de zogenaamde 'Marokaanse schema's staan hierbij als "te printen modelschema's ".

Deze schema's zijn in zogenaamd PDF-formaat gepubliceerd.
Deze schema's zijn wel uit te printen maar niet te gebruiken!!
Allereerst zullen de schema's leeg gemaakt moeten worden, zodat deze ingevuld kunnen worden.
Aangezien dat niet kan bij een PDF-je misschien handig dat deze PDF-jes aangepast worden en opnieuw op de site te plaatsen?!

Ik neem aan dat de mensen van de bond meelezen ;)

De EXCEL-sheets zijn wel goed te gebruiken (ook hier eerst even leegmaken).
mijn geluksgetal is 13

jacpetanque
6 Stars
6 Stars
Boules: Match+ 700 gr 74 mm
Contacteer:

Re: Wedstrijdsystemen

Bericht door jacpetanque » 14 okt 2013, 15:39

Henk, hoe kom je erbij dat de PDF-schema's niet leeg zijn? Ze zijn wel degelijk leeg, ik heb ze zelf naar de NJBB gestuurd en ze voor alle zekerheid net nog even gecheckt. Wel kan het zijn dat er bij openen in de browser zelf geen beeld te zien (behalve het NJBB-logo), na downloaden, opslaan en openen met bijvoorbeeld Acrobat Reader zijn ze gewoon te openen en te printen. Los hiervan, ze zijn bedoeld om pas gebruikt te worden na geprint te zijn. Dat wil zeggen, om met de hand ingevuld te worden. De Excel-schema's zijn vooral voorbeeld- en oefenbestanden. Om te oefenen dus eerst een kopie maken en die vervolgens leegmaken. De schema's achteraan in de handleiding zelf (de bijlagen) zijn slechts bedoeld als voorbeeld.
Henk de Kw schreef:Op de site van de NJBB staat sinds afgelopen vrijdag een aantal wedstrijdsystemen en bijbehorende wedstrijdschema's om uit te printen. Mooie service!
Ook de zogenaamde 'Marokaanse schema's staan hierbij als "te printen modelschema's ".

Allereerst zullen de schema's leeg gemaakt moeten worden, zodat deze ingevuld kunnen worden.
Aangezien dat niet kan bij een PDF-je misschien handig dat deze PDF-jes aangepast worden en opnieuw op de site te plaatsen?!

bartboules
5 Stars
5 Stars

Bericht door bartboules » 14 okt 2013, 16:05

nu maar hopen dat het systemen zijn met Franse poules of directe eliminatie
zodat de wedstrijd spelers getriggerd worden meteen vanaf het begin scherp te spelen zodat we over een paar jaar Frankrijk kunnen verslaan.

mvg Bart

Henk de Kw
5 Stars
5 Stars
Contacteer:

Bericht door Henk de Kw » 14 okt 2013, 16:31

jacpetanque schreef:Henk, hoe kom je erbij dat de PDF-schema's niet leeg zijn? Ze zijn wel degelijk leeg, ik heb ze zelf naar de NJBB gestuurd en ze voor alle zekerheid net nog even gecheckt. Wel kan het zijn dat er bij openen in de browser zelf geen beeld te zien (behalve het NJBB-logo), na downloaden, opslaan en openen met bijvoorbeeld Acrobat Reader zijn ze gewoon te openen en te printen. Los hiervan, ze zijn bedoeld om pas gebruikt te worden na geprint te zijn. Dat wil zeggen, om met de hand ingevuld te worden. De Excel-schema's zijn vooral voorbeeld- en oefenbestanden. Om te oefenen dus eerst een kopie maken en die vervolgens leegmaken. De schema's achteraan in de handleiding zelf (de bijlagen) zijn slechts bedoeld als voorbeeld.
Henk de Kw schreef:Op de site van de NJBB staat sinds afgelopen vrijdag een aantal wedstrijdsystemen en bijbehorende wedstrijdschema's om uit te printen. Mooie service!

Jac,
http://www.njbb.nl/Portals/5/NJBB/Veren ... 201-64.pdf

gr
Henk
mijn geluksgetal is 13

jacpetanque
6 Stars
6 Stars
Contacteer:

Bericht door jacpetanque » 14 okt 2013, 16:40

???
Henk de Kw schreef:
jacpetanque schreef:Henk, hoe kom je erbij dat de PDF-schema's niet leeg zijn? Ze zijn wel degelijk leeg, ik heb ze zelf naar de NJBB gestuurd en ze voor alle zekerheid net nog even gecheckt. Wel kan het zijn dat er bij openen in de browser zelf geen beeld te zien (behalve het NJBB-logo), na downloaden, opslaan en openen met bijvoorbeeld Acrobat Reader zijn ze gewoon te openen en te printen. Los hiervan, ze zijn bedoeld om pas gebruikt te worden na geprint te zijn. Dat wil zeggen, om met de hand ingevuld te worden. De Excel-schema's zijn vooral voorbeeld- en oefenbestanden. Om te oefenen dus eerst een kopie maken en die vervolgens leegmaken. De schema's achteraan in de handleiding zelf (de bijlagen) zijn slechts bedoeld als voorbeeld.

Jac,
http://www.njbb.nl/Portals/5/NJBB/Veren ... 201-64.pdf

gr
Henk

Henk de Kw
5 Stars
5 Stars
Contacteer:

Bericht door Henk de Kw » 14 okt 2013, 16:42

Als je goed kijkt Jac zijn alle vakken vanaf de 1/16 finales ingevuld..........

Succes!
mijn geluksgetal is 13

jacpetanque
6 Stars
6 Stars
Contacteer:

Bericht door jacpetanque » 14 okt 2013, 16:49

Je doelt op de cijfers 1, 2, 3, 4, enz.? Ik ga er morgen naar kijken.

Henk de Kw
5 Stars
5 Stars
Contacteer:

Bericht door Henk de Kw » 14 okt 2013, 16:52

jacpetanque schreef:Je doelt op de cijfers 1, 2, 3, 4, enz.? Ik ga er morgen naar kijken.
Precies!
Hij is dus niet leeg!
mijn geluksgetal is 13

jacpetanque
6 Stars
6 Stars
Contacteer:

Bericht door jacpetanque » 14 okt 2013, 17:14

Je hebt gelijk. Hoewel het niet hinderlijk is, horen die cijfers er niet te staan. Ik zal morgen contact opnemen met de NJBB en zorgen voor aangepaste schema's. Dank voor het meedenken!
Henk de Kw schreef:
jacpetanque schreef:Je doelt op de cijfers 1, 2, 3, 4, enz.? Ik ga er morgen naar kijken.
Precies!
Hij is dus niet leeg!

jacpetanque
6 Stars
6 Stars
Contacteer:

Bericht door jacpetanque » 16 okt 2013, 08:02

De gecorrigeerde versie (1/64 finale) staat nu op de NJBB-site. Met nog enkele andere cosmetische verbeteringen.

Plaats reactie