Informatiebijeenkomst meerjarenplan NJBB 5 oktober 2013

Wil jij iets kwijt over de NJBB, de CEP, de FIPJP of misschien wel een andere bond. Laat het hier weten, en misschien hebben we er allemaal wat aan!
SandraGill
4 Stars
4 Stars
Contacteer:

Re: Informatiebijeenkomst meerjarenplan NJBB 5 oktober 2013

Bericht door SandraGill » 23 nov 2013, 03:21

Jeffreydelange schreef:Paul,

Ik was zelf ook bij de vergadering. Ik heb begrepen dat de statuten wijzigingen juist weer zijn doorgeschoven naar de volgende vergadering omdat met er met het ISR nog niet uit is. of heb ik het verkeerd begrepen?
Jij kan heel goed gelijk hebben, Jeffrey. Heb ik mogelijk gemist.
Gr. Paul
"Je kunt beter ten ondergaan met je eigen visie dan met die van een ander" (Johan Cruyff)

Febiunz
Administrator
Administrator
Boules: Boulenciel, 74, 690
Contacteer:

Bericht door Febiunz » 23 nov 2013, 18:45

Gewoon effe een mail sturen Paul, inclusief CV! Is inderdaad wel iets voor jou denk ik.
Paul Wagenaar schreef:
Paul van E schreef:
RC schreef:Hoi Paul,
bedankt voor de samenvatting.
Ik zal de stukken wel lezen op de NJBB-site.
Toch nog een paar vragen:
- Arno is afgetreden als Voorzitter a.i. , gaat hij daarnaast een andere bestuursfunctie binnen de bond vervullen of treedt hij helemaal terug?
- Is er nog gesproken over de directeur van het bondsbureau, in de zin van opvolging? (overigens niks ten nadele van Twan, maar lijkt me handig om hierin ook duidelijkheid te hebben.)

gr
Roel
- Arno treedt helemaal terug.
- vanzelfsprekend is geen info verstrekt over de motieven die tot het vertrek van de directeur van het bondsbureau Herben geleid. In de vacature directeur bondsbureau wordt voorlopig niet voorzien. Wel wordt in de pijler bondsorganisatie inhuur van een projectmanager voorzien. De kosten van de pijler bondsorganisatie worden naar verwachting (grotendeels) gedekt door subsidie NOC.NSF.
Gr. Paul
Ik was tijdens mijn werkzame leven de laatste jaren senior projectmanager en solliciteer bij deze voor de functie van projectmanager. Indien gewenst stuur ik mijn CV.
Improving teams with #Agile and #DevOps principles

Paul Wagenaar
5 Stars
5 Stars
Boules: RCX, 72, 700
Contacteer:

Bericht door Paul Wagenaar » 24 nov 2013, 00:14

Eerst maar even wachten op de vacature.
Ik word tireur wanneer ik als pointeur tekort schiet.

Plaats reactie