Afscheid

Wil jij iets kwijt over de NJBB, de CEP, de FIPJP of misschien wel een andere bond. Laat het hier weten, en misschien hebben we er allemaal wat aan!
Plaats reactie
michel
3 Stars
3 Stars
Boules: Obut S5

Afscheid

Bericht door michel » 31 dec 2012, 14:10

Beste leden van het petanqueforum,

Jullie allen bedankend voor de vele leuke partijen die ik tegen en met jullie gespeeld heb en de (beperkte) bijdrage die ik heb bijgedragen aan de jeugd, neem ik afscheid van het boulen.
Ik stop op het hoogtepunt ( 43e op de ranglijst PF2012) :lol:
Ik kan helaas geen lol meer beleven in het petanque en wens geen geldelijke bijdrage meer te leveren aan deze bond, zonder verder in detail te treden.
Ook Melissa heeft zich per 1-1-2013 bedankt.

Het ga jullie allen goed en ik wens jullie veel sportplezier in de toekomst.

Nog even een speciale noot voor Romulo; Ga door en blijf in jezelf geloven, dan kom je er wel.

En uiteraard iedereen een goed uiteinde en voorzichtig met de knallers

Michel van Sichem
Je gaat het pas zien als je het doorhebt

bartboules
5 Stars
5 Stars

Re: Afscheid

Bericht door bartboules » 31 dec 2012, 14:43

gezien de grote hoeveelheid frustratie die je bij je draagt is je besluit zeer verstandig.
jammer dat het zo gelopen is want ook jij en Melissa maakten deel uit van de nederlandse petanquefamile.
Volgend jaar wordt een belangrijk en beslissend jaar voor onze sport .Er zullen radicale beslissingen genomen moeten en gaan worden.
velen van ons onderschatten deze situatie waarin we nu verkeren.
ondanks alle ergernissen die ook ik ken in de boulewereld geloof ik nog wel in een goede toekomst op petanquegebied'.
en ik hoop dan ook dat jullie over een paar jaartjes weer eens om de hoek komen kijken als we dingen beter geregeld hebben'
dus wat mij betreft Tot ziens!

mvg Bart

joel1946
0 Stars
0 Stars
Boules: boule bloue inox 115
Contacteer:

Bericht door joel1946 » 31 dec 2012, 15:21

Jammer dat u afscheid neemt van zo,n mooie sport als petanque.
Bedankt voor wat u voor deze sport heeft gedaan.
Het ga je goed en misschien weer tot ziens op de boulbaan.
Groetjes, Johan Verschuur.

boesnl
3 Stars
3 Stars
Boules: OBUT *ATX* 700 gr.
Contacteer:

Bericht door boesnl » 31 dec 2012, 15:24

Dag Michel
Plant elk jaar een boom...!!

hansar
3 Stars
3 Stars
Boules: KTK 700 74mm
Contacteer:

Bericht door hansar » 31 dec 2012, 16:31

Michel en Melissa het gaat jullie goed.
tot ziens
tegen het petanquevirus is nog geen vaccin gevonden!

Jacky
3 Stars
3 Stars
Boules: Macht+ / 74 / 700

Bericht door Jacky » 31 dec 2012, 16:58

Hallo Michel & Mélissa,
Wij moeten jullie beslissing accepteren.
Wel twee belangrijke mensen uit de Nederlands pétanque familie.
Beste wensen en alle goeds voor 2013.
Groet, Jacky
Kies het werk dat je leuk vind en je zou geen dag van je leven meer hoeven arbeiden.

Anonymous

Bericht door Anonymous » 01 jan 2013, 11:01

Begrijpelijk Michel, ik vraag me nu wel af of er nu weer een "weekend-toernooi" ophoud te bestaan....... en of er wel genoeg gemotiveerde personen in Groningen over blijven, om de kar te trekken om het toernooi "Martini-Masters" in stand te kunnen houden !!!

arendnijborg
0 Stars
0 Stars

Bericht door arendnijborg » 06 jan 2013, 11:27

Ik wil toch wel even reageren op bovenstaande, natuurlijk is het spijtig dat Michel en Melissa tot dit besluit zijn gekomen.
Maar dat daardoor de Martini-Masters gevaar lopen is natuurlijk de groots mogelijke onzin.
In Groningen is een grote groep mensen die al jaren de Martini-Masters organiseren en van die groep mensen maakt Michel geen deel van uit.
Ik ben dus benieuwd hoe de schrijver van bovenstaand bericht aan zijn informatie is gekomen.

boesnl
3 Stars
3 Stars
Boules: OBUT *ATX* 700 gr.
Contacteer:

Bericht door boesnl » 06 jan 2013, 19:03

arendnijborg schreef:Ik wil toch wel even reageren op bovenstaande, natuurlijk is het spijtig dat Michel en Melissa tot dit besluit zijn gekomen.
Maar dat daardoor de Martini-Masters gevaar lopen is natuurlijk de groots mogelijke onzin.
In Groningen is een grote groep mensen die al jaren de Martini-Masters organiseren en van die groep mensen maakt Michel geen deel van uit.
Ik ben dus benieuwd hoe de schrijver van bovenstaand bericht aan zijn informatie is gekomen.
Ja dat vroeg/vraag ik mij ook af...!!
Plant elk jaar een boom...!!

michel
3 Stars
3 Stars
Boules: Obut S5

Bericht door michel » 07 jan 2013, 05:37

boesnl schreef:
arendnijborg schreef: Ik ben dus benieuwd hoe de schrijver van bovenstaand bericht aan zijn informatie is gekomen.

Niet van mij!!!!

Michel
Je gaat het pas zien als je het doorhebt

Febiunz
Administrator
Administrator
Boules: Boulenciel, 74, 690
Contacteer:

Bericht door Febiunz » 07 jan 2013, 09:07

Jammer dat de familie afscheid neemt. Mooi dat het toernooi gelukkig wel door gaat!
Improving teams with #Agile and #DevOps principles

Anonymous

Bericht door Anonymous » 08 jan 2013, 08:31

boesnl schreef:
arendnijborg schreef:Ik wil toch wel even reageren op bovenstaande, natuurlijk is het spijtig dat Michel en Melissa tot dit besluit zijn gekomen.
welke informatie staat in mijn post ??? ik schrijf niet dat de Martini Masters gevaar lopen...
Ik vraag me alleen iets af in mijn bericht !!
Er staat in jou reactie op mijn post. dat MIchel geen deel uitmaakt van de grote groep die de Martini Masters organiseren... Maar volgens mij waren zowel Michel als Melissa Twee personen die zich overal in Nederland op toernooien lieten zien en op die toernooien die ze bezochten maakte ze beide behoorlijk veel reclame voor de Martini Masters ....waardoor toch meer dan de helft van de deelnemende bezoekers van het toernooi toch wel mede door hun inzet in Groningen aanwezig waren...

Plaats reactie