Fondsen

Heeft jou vereniging een nieuwe website? Vertel hier alles over jou vereniging en hoe petanque daar gespeeld en beleefd wordt.
Plaats reactie
buutjuh
3 Stars
3 Stars

Fondsen

Bericht door buutjuh » 21 jul 2012, 17:13

Wie kan mij iets meer vertellen over fondsen/subsidies? Wij hebben plannen voor de bouw van een nieuw clubhuis. Zijn er instanties waar je een bijdrage kunt aanvragen?

Gr. Sake

jacpetanque
6 Stars
6 Stars
Boules: Match+ 700 gr 74 mm
Contacteer:

Re: Fondsen

Bericht door jacpetanque » 21 jul 2012, 18:01

Je zou het VSB-fonds kunnen proberen. En mogelijk ook de plaatselijke RABO-bank. En kijk ook eens op http://subsidie.startkabel.nl/.

Succes!
buutjuh schreef:Wie kan mij iets meer vertellen over fondsen/subsidies? Wij hebben plannen voor de bouw van een nieuw clubhuis. Zijn er instanties waar je een bijdrage kunt aanvragen?

Gr. Sake

RC
3 Stars
3 Stars
Boules: OBUT-Match73/720
Contacteer:

Bericht door RC » 21 jul 2012, 18:54

Sake,
Dit lijkt me precies iets waar de bond je alles over zou moeten kunnen vertellen. dit valt bij hun onder promotie van de petanque-sport en verenigingsondersteuning. Maar ik verwacht misschien te veel.

Begin in ieder geval op internet en bij je gemeente, daarnaast sowieso ook bij de bond en je afdeling een visje uitgooien.
Er zijn ook wat subsidie-adviseurs op internet te vinden, maar pas op: die vragen ook geld.
Sterkte met je zoektocht.
gr
Roel
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience

Kees Besseling
3 Stars
3 Stars
Boules: Obut Bi-pole 720 gr
Contacteer:

Bericht door Kees Besseling » 22 jul 2012, 20:31

Er is een special subsidie cd. Kan je bestellen via internet.
Maar of je er iets aan hebt, betwijfel ik. 8 jaar terug het hele scala aangeschreven, maar geen stuiver. Wel van het VSB-fonds.
Het VSB fonds is echter gestopt met het verstrekken van subsidies voor sportaccomodaties. Doen alleen nog culturele zaken.
Er blijft denk ik weinig over.
Misschien nog een plaatselijk fonds van een of andere stichting, maar landelijk is er niets meer te halen.

Je kunt wel gebruik maken van het garantiefonds voor de garantie van leningen bij een bank.
Zij laten de bouwaanvraag keuren door ISA-sport. Die instantie kijkt weer naar isolatie, geluid etc.
Mocht je voor ISA-sport een berekening nodig hebben voor de nagalmtijd in de hal, daar kan ik wel voor zorgen.
Bij een bureau minimaal 500 euro, bij mij een fles goede wijn. :)

gr

Kees
Niks spel...knikkers!
http://www.PC07.nl

Boulamis
1 Stars
1 Stars

Bericht door Boulamis » 04 sep 2012, 10:27

Neem ook contact op met Stichting Waarborg fonds Sport. Zij kunnen garant staan voor (een gedeelte van) de hypotheek.

Ronlis
1 Stars
1 Stars

Bericht door Ronlis » 04 sep 2012, 11:59

Benader ook eens Fonds 1818

Plaats reactie