Actueel overzicht wedstrijd systemen

Heb je een andere petanque site gevonden waar het melden de moeite waard is? Of kun je een onderwerp niet in andere fora kwijt? Post je bericht dan hier.
Plaats reactie
erik@ontip.nl
0 Stars
0 Stars

Actueel overzicht wedstrijd systemen

Bericht door erik@ontip.nl » 01 aug 2017, 06:05

Voor OnTip heb ik nu een mogelijkheid ingebouwd om het gebruikte wedstrijd systeem te kunnen tonen voor een toernooi. Om hierin enige consistentie te krijgen heb ik hiervoor heb ik gebruik gemaakt van een document op internet van 2013 : http://www.vuurpijl.eu/pdf/wsp2013editie7.pdf van Jac Verheul en Jacques Vuurpijl.

In de OnTip kalender kan hierop ook gefilterd worden.
Is er sinds die tijd nog een update geweest ? Op de nieuwe site van de NJBB of NLpetanque kan ik dergelijke informatie niet vinden.

jacpetanque
6 Stars
6 Stars
Boules: Match+ 700 gr 74 mm
Contacteer:

Re: Actueel overzicht wedstrijd systemen

Bericht door jacpetanque » 01 aug 2017, 08:18

Er bestaat inmiddels al een beperkte update, al was het alleen maar i.v.m. het nieuwe NJBB-logo. Deze update is momenteel te vinden op https://www.njbb.nl/midden/downloads/overige-documenten. Het is de bedoeling dat die t.z.t. ook op de NJBB-site zelf te vinden is.
Overigens komt er binnenkort een nieuwe update met een verbeterd Franse-pouleschema bij gebruik van het Marokkaanse (afval)schema.

erik@ontip.nl
0 Stars
0 Stars

Bericht door erik@ontip.nl » 01 aug 2017, 08:25

Jac

Dank je wel. Er zijn geen nieuwe systemen bijgekomen of wijzigingen in de omschrijvingen.
Versie is ook nog steeds 2013.

jacpetanque
6 Stars
6 Stars
Boules: Match+ 700 gr 74 mm
Contacteer:

Bericht door jacpetanque » 01 aug 2017, 08:57

Klopt. Inhoudelijk waren er geen wijzigingen. Die komen pas in de volgende update, maar dan uitsluitend m.b.t. het hiervoor gemelde.

Plaats reactie