Nieuw gedicht van Barman Walter

Heb je een andere petanque site gevonden waar het melden de moeite waard is? Of kun je een onderwerp niet in andere fora kwijt? Post je bericht dan hier.
Plaats reactie
Theo vd M.
6 Stars
6 Stars
Boules: MS CZ/73/710
Contacteer:

Nieuw gedicht van Barman Walter

Bericht door Theo vd M. » 29 okt 2015, 13:32

Ook dit keer heeft Walter de inspiratie gevonden. Ik plaats het wat later door omstandigheden, maar het is niet minder goed bedoeld. Het gaat over het Haarlems Petanque Weekend en de start van de NPC

Op de vijfde editie van het Haarlems Petanque Weekend kon ik beide dagen acte de présence geven,
En met de zon konden zowel de spe(e)l(st)ers als de vele vrijwillig(st)ers een typisch petanque weekend beleven.

Diverse teams hebben weer de nodige punten binnen gehaald,
En door de gebruikelijke feestavond op zaterdag zijn misschien de prestaties op zondag enigszins gedaald.

Dat sprak wellicht duidelijk uit de resultaten die diverse tireerkanonnen op zondag wisten te produceren,
Maar menige ronde bleek nodig om de zilveren medaillewinnaar te elimineren.

Op 26 september a.s. gaat voor een aantal clubs de N.P.C.-cyclus aanvangen,
En gezien deze noviteit zullen de deelnemende teams na afloop wel naar aanpassingen verlangen.

Het is mijn inziens wat lastig om een goed oordeel te vellen als je dit nog niet hebt ervaren,
Dus het lijkt mij zinvol om met een positieve insteek te beginnen en de sportiviteit te bewaren.

Walter Jägers

Febiunz
Administrator
Administrator
Boules: Boulenciel, 74, 690
Contacteer:

Re: Nieuw gedicht van Barman Walter

Bericht door Febiunz » 02 nov 2015, 23:11

Thanks Walter! (En Theo voor het plaatsen) De juiste positieve insteek!
Improving teams with #Agile and #DevOps principles

Plaats reactie