NK Mix van Barman Walter

Heb je een andere petanque site gevonden waar het melden de moeite waard is? Of kun je een onderwerp niet in andere fora kwijt? Post je bericht dan hier.
Theo vd M.
6 Stars
6 Stars
Boules: MS CZ/73/710
Contacteer:

NK Mix van Barman Walter

Bericht door Theo vd M. » 31 jul 2015, 11:56

NK Mix 2015

Op 12 juli jl. werd bij P.C. "De Gooiers" het NK mix gespeeld,
En ondanks dreigende luchten, werd er maar een spatje regen door de spelers gedeeld.

Na mijn bezoek aan het Batavia-toernooi te Zeist eind juni, kon ik opnieuw vele bekenden begroeten,
En de keukendames wensten na deze drukke dag niet thuis nog eens de keuken in te moeten...

Ook de drankjes vloeiden rijkelijk op deze geslaagde dag,
En een dankwoord voor de wedstrijdleiding, de scheidsrechter maar zeker ook voor alle betrokken vrijwillig(st)ers is iets, wat niet ontbreken mag.

Kees Koogje en Sandy Rikkers hadden op het NK Precisieschieten en het NK tête-à-tête al goede zaken gedaan,
En uit handen van de bondsvoorzitter konden zij met de geprolongeerde titel, bloemen en medailles naar huis gaan.

Een aantal dagen van de Nationale Petanque Competitie (hoeveel van die afkortingen gaan er nog volgen?) zullen ook bij deze club gaan plaatsvinden,
En na het lezen van de commentaren in "Petanque" ben ik benieuwd, wat de diverse spelers na de eerste speeldagen daarvan gaan vinden.

De "Martini Masters" in het hoge noorden van Nederland ligt in augustus nog in het verschiet,
Dus als je denkt: "Er is niets te doen deze zomer", dan is er veel, wat je over het hoofd ziet.

Walter Jägers

Plaats reactie