NK Veteranen 2016

Alles over de nationale kampioenschappen, competitie, ranglijst en masters.
Paul Wagenaar
5 Stars
5 Stars
Boules: RCX, 72, 700
Contacteer:

Re: Uitslagen NK Veteranen

Bericht door Paul Wagenaar » 08 sep 2016, 00:03

buutjuh schreef:
Paul Wagenaar schreef:De werkgroep Competitie heeft het systeem bedacht en voorgelegd aan het bondsbestuur. Het bondsbestuur heeft het voorstel overgenomen en voorgelegd aan de bondsraad. Vervolgens is het in alle afdelingen besproken en is de bondsraad akkoord gegaan. De Toernooicommissie is een uitvoerende commissie en voert dus het reglement uit. Wij hebben het niet bedacht, maar we waren het wel eens met het voorstel dat naar de bondsraad is gegaan.
Op basis van deelnemersaantallen uit het verleden had de toernooicommissie toch zeker de werkgroep Competitie er op kunnen wijzen dat het weinig zin zou hebben om dit NK over 2 dagen "uit te smeren". Je bent nota bene zelf lid van deze werkgroep. Juist om als lid van de toernooicommissie feedback te geven bij het tot stand komen van een nieuwe opzet voor alle NK's!

Groet, Sake
Dat had gekund, maar dat heb ik niet gedaan. Niemand heeft het gedaan en velen kenden de toernooiaantallen vanuit het verleden net als jij en de andere werkgroepleden. En zo ook de mensen in de bondsraad en op de afdelingsvergaderingen. Maar we zijn net mensen, we komen er pas achter als het aan de orde is.
Overigens bestaat de werkgroep niet meer.
Ik word tireur wanneer ik als pointeur tekort schiet.

bartboules
5 Stars
5 Stars

Bericht door bartboules » 11 sep 2016, 07:40

Hoop verhalen Onder de titel uitslagen veteranen, behalve Dan ... De uitslagen!?
Mvg Bart

RC
3 Stars
3 Stars
Boules: OBUT-Match73/720
Contacteer:

Bericht door RC » 11 sep 2016, 19:14

14317414_10210622804385447_729895504812258187_n.jpg
Hier dan de uitslag Bart en alle anderen: NK Veteranen 2016 is gewonnen door Martin Bakker, Bert van Dijk en Henry Calvetti (vlnr)
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience

Henry
3 Stars
3 Stars

Bericht door Henry » 11 sep 2016, 20:00

Bart was erbij, Roel...
Groetjes,
Henry.
Een heer in het spel, en heer in het leven.

math55
1 Stars
1 Stars

Bericht door math55 » 12 sep 2016, 05:08

Proficiat Bert, Henry en Martin

Paul Wagenaar
5 Stars
5 Stars
Contacteer:

Bericht door Paul Wagenaar » 12 sep 2016, 09:29

bartboules schreef:Hoop verhalen Onder de titel uitslagen veteranen, behalve Dan ... De uitslagen!?
Mvg Bart
Zie het eerste bericht in dit onderwerp. Ongeveer 5 minuten na elke ronde stonden de uitslagen en na de 3e ronde de ranglijst op de NJBB-site NLpetanque. Weliswaar onder mijn naam, maar het was het werk van Wim Flecken.

bartboules
5 Stars
5 Stars

Bericht door bartboules » 12 sep 2016, 10:47

hoi Paul

Dat heb ik gelezen maar het gaat mij er om dat het forum eigenlijk een beetje overbodig wordt op deze manier
en dat er voor deze discussies andere items op het forum zijn.
Normaal grijpt de leiding van t forum ook wel in en verplaatst de discussie naar het goede item
maar zelfs die geloven niet echt meer in 't forum lijkt wel
Overigens heeft onze NJBB voorzitter bij de prijsuitreiking gisteren beloofd dat ze het systeem gaan evalueren en wellicht aanpassen

mvg Bart

Paul Wagenaar
5 Stars
5 Stars
Contacteer:

Bericht door Paul Wagenaar » 12 sep 2016, 14:56

bartboules schreef:hoi Paul
Dat heb ik gelezen maar het gaat mij er om dat het forum eigenlijk een beetje overbodig wordt op deze manier
Normaal grijpt de leiding van t forum ook wel in en verplaatst de discussie naar het goede item
Overigens heeft onze NJBB voorzitter bij de prijsuitreiking gisteren beloofd dat ze het systeem gaan evalueren en wellicht aanpassen
mvg Bart
Uitslagen horen op de site van de NJBB (ook die van een EK, maar daar wordt volgens mij aan gewerkt). Dat Paul Koogje ooit is begonnen met de uitslagen op dit forum te vermelden omdat de NJBB nog niet zover was, was een goede zaak. Een volgende keer zal ik het onderwerp NK Veteranen noemen en geen uitslagen NK Veteranen. Overigens ben ik het geheel met je oneens dat het forum een beetje overbodig wordt.

Het wedstrijdsysteem zijn we al aan het evalueren vanaf het eerste NK dit jaar. Omdat gekozen is voor het ons houden aan de goed gekeurde reglementen door de bondsraad, konden evaluatie voorstellen niet worden ingevoerd. Er zijn voorstellen van de Toernooicommissie naar het bondsbestuur gestuurd en ik weet dat het bondsbestuur zelf ook ideeën heeft.

Febiunz
Administrator
Administrator
Boules: Boulenciel, 74, 690
Contacteer:

Bericht door Febiunz » 12 sep 2016, 21:08

mvg Bart
Vervelend dat er geroepen wordt dat de leiding van het forum niet meer zouden geloven in de functie van dit forum. Deze mannen zijn overdag ook gewoon aan het werk, en hebben ook niet altijd in de gaten wat er gebeurd op het forum in welk topic. Handiger is om de mannen even een sientje te doen, en dan wordt het meestal meteen aangepast. Bij deze!

Zo lang dit soort inhoudelijke discussies blijven ontstaan lijkt mij een onafhankelijk forum nog steeds van toegevoegde waarde overigens. Maar het staat je vrij om een nieuw topic in de juiste sectie te starten hierover natuurlijk :P
Improving teams with #Agile and #DevOps principles

bartboules
5 Stars
5 Stars

Re: NK Veteranen 2016

Bericht door bartboules » 13 sep 2016, 06:22

hoi Leiding

ik zeg niet dat het forum overbodig is (hoewel er heel weinig geschreven wordt en sommige topics al meer dan een jaar oud zijn en ook groeit het leden aantal al jaren niet.).
Ik bedoelde dat het item geen nut had als er verwezen wordt naar een andere site.
En dat er overdag gewerkt wordt snap ik ook maar deze discussie was al een paar weken bezig.
Neemt niet weg dat ik zeker waardeer dat er mensen zijn die überhaupt zich inzetten om de communicatie draaiende te houden
en het heeft ook zeker al resultaten opgeleverd in het verleden. Maar de boel mag best is wakker geschud worden af en toe!!!

mvg Bart

math55
1 Stars
1 Stars

Bericht door math55 » 13 sep 2016, 09:38

Febiunz schreef:
mvg Bart
Vervelend dat er geroepen wordt dat de leiding van het forum niet meer zouden geloven in de functie van dit forum. Deze mannen zijn overdag ook gewoon aan het werk, en hebben ook niet altijd in de gaten wat er gebeurd op het forum in welk topic. Handiger is om de mannen even een sientje te doen, en dan wordt het meestal meteen aangepast. Bij deze!

Zo lang dit soort inhoudelijke discussies blijven ontstaan lijkt mij een onafhankelijk forum nog steeds van toegevoegde waarde overigens. Maar het staat je vrij om een nieuw topic in de juiste sectie te starten hierover natuurlijk :P

Zeker blijven door gaan met het Forum waar moeten we anders onze mening plaatsen :-)

math55
1 Stars
1 Stars

Re: NK Veteranen 2016

Bericht door math55 » 17 sep 2016, 06:10

Een kleine impressie over het te houden finale weekend van het kampioenschap 55+ in Duitsland
met maar liefst 128 gekwalificeerde teams die dit weekend strijden om de Nationale titel aldaar... dan zou je je kunnen afvragen wat doen ze hier dan verkeerd.
http://www.deutsche-petanque-meistersch ... /teams.php

Plaats reactie