Loting NK Vrouwen, Veteranen en Junioren

Alles over de nationale kampioenschappen, competitie, ranglijst en masters.
Plaats reactie
huubrk
3 Stars
3 Stars

Loting NK Vrouwen, Veteranen en Junioren

Bericht door huubrk » 20 mei 2015, 08:18

In de bijlagen de loting voor de verschillende categorieën.
De aspiranten spelen een halve competitie.
Loting NK Vrouwen 2015.pdf
(16.11 KiB) 336 keer gedownload
Loting NK Veteranen 2015.pdf
(78.88 KiB) 252 keer gedownload
Loting NK Junioren 2015.pdf
(86.69 KiB) 200 keer gedownload

jacpetanque
6 Stars
6 Stars
Boules: Match+ 700 gr 74 mm
Contacteer:

Re: Loting NK Vrouwen, Veteranen en Junioren

Bericht door jacpetanque » 25 mei 2015, 09:48

Weet iemand de resultaten bij de aspiranten en de pupillen?

StickyFingers
0 Stars
0 Stars

Bericht door StickyFingers » 25 mei 2015, 16:30

Waar staan überhaupt alle uitslagen?

bartboules
5 Stars
5 Stars

Bericht door bartboules » 25 mei 2015, 17:12

inderdaad

Er is weinig of geen aandacht besteed op het forum aan deze NK;S
Als het forum toonaangevend wil blijven in Boulend Nederland. zal ze hier iets mee moeten doen

mvg Bart

Theo vd M.
6 Stars
6 Stars
Boules: MS CZ/73/710
Contacteer:

Bericht door Theo vd M. » 25 mei 2015, 18:07

Grappig, al een jaar of 5 hebben we van elk Nederlands kampioenschap en andere grote toernooien vrij actueel de uitslagen op het forum gezet, en ere wie ere toekomt altijd deed Paul dat.

Nu dat een keer niet gebeurd zijn we ineens bijna onze plek kwijt in de boulewereld?? Het zal wel. Geeft maar weer aan hoe zeer het gewaardeerd wordt.

Feit is dat Paul er wel was in Bergen op Zoom de hele dag, maar ik had niet door dat hij geen uitslagen vermelde. Normaal zet hij dat ook in de uitslagen sectie van het forum.

Geen idee waarom Paul het dit keer niet gedaan heeft, maar ik kan me er aan de andere kant ook wel wat bij voorstellen...

bartboules
5 Stars
5 Stars

Bericht door bartboules » 25 mei 2015, 18:14

Misschien een idee om van te voren met iemand af te spreken om de uitslagen bij te houden.
Verder zou het een idee kunnen zijn de deelnemende teams van te voren door te laten nemen door een aantal spelers of vaste supporters (ouders)
Wie zij denken welke teams favoriet zijn en waarom.

Het is niet dat er een keer geen uitslagen staan maar ik heb de indruk dat de hele beleving wat minder wordt op t forum.
mvg Bart

jacpetanque
6 Stars
6 Stars
Contacteer:

Bericht door jacpetanque » 25 mei 2015, 18:25

Opnieuw, en ik verval helaas in herhaling, zou het melden van uitslagen niet een structurele hoofdtaak van de NJBB moeten zijn? In elk ander land gebeurt dit wel. Alle respect uiteraard voor het werk van Paul, maar die heeft misschien ook wel eens iets anders aan zijn hoofd.

Theo vd M.
6 Stars
6 Stars
Boules: MS CZ/73/710
Contacteer:

Bericht door Theo vd M. » 25 mei 2015, 18:50

Nogmaals, ik ging er van uit dat Paul dat deed omdat ie het al zo lang doet en daar aanwezig was. Anders is hij mans genoeg even iemand anders (bv mijzelf) te vragen dit een keer te doen. Waarom dit niet gebeurd is weet ik niet, zal ik nog wel even vragen van de week. Maar zoals gezegd kan ik me er ook wel wat bij voorstellen.

Misschien wilde hij eens peilen hoe zeer het gemist zou worden als er een keer geen uitslagen bijgehouden zouden worden :-)

Verder prima ideeën over beleving ed. een voorbeschouwing is altijd leuk als voorpret, beginnen met NK Tete a tete Bart. Even in een nieuw onderwerp, wie zie jij als kanshebbers??

En Jac, wij gaan verder niet over de taken van de NJBB, en het feit dat zij een link naar het forum prominent op de voorpagina hebben staan geeft een beetje aan dat ze dat uit handen hebben gegeven.

De NJBB plaatst natuurlijk altijd de uitslagen op hun site alleen wat later dan wij normaal gesproken.

bartboules
5 Stars
5 Stars

Bericht door bartboules » 25 mei 2015, 19:00

hoi Theo

Zodra de deinitieve deelnemrslijst binnen is zal ik mijn mening geven
Ik doe dit wel als een soort opstarter Ík hoop dat er meerdere zullen volgen!
Bv ook leuk als de ouders van Tom en Lieke of de moeder van Joey
Of de opa van Mauro en Milan hun kijk op het kampioenschap laten schijnen!

mvg bart

paul2424
6 Stars
6 Stars
Boules: obut inox dure710 74

Bericht door paul2424 » 25 mei 2015, 19:22

hallo allen,
ik had er geen zin in, een druk lang weekend voor de boeg, door mijn fysieke gesteldheid had ik besloten om niet te veel te gaan lopen maar voornamelijk te gaan zitten kijken bij mijn dochter . natuurlijk had ik kunnen melden dat ik geen live uitslagen zou plaatsen. niet gedaan.
31 mei het NK tete a tete zal ik wel de live uitslagen plaatsen, tenzij dat iemand anders dat wil doen. ik ben benieuwd of er vrijwilligers zijn.
ik hoor het wel
gr paul k

bartboules
5 Stars
5 Stars

Bericht door bartboules » 25 mei 2015, 19:26

hoi Paul

helemaal helder en logisch ook!
ik hoop dat je idd steun gaat krijgen bij het bijhouden van de uitslagen.
In ieder geval hartstikke bedankt voor al die keren dat je het wel hebt gedaan en hopelijk nog gaat doen,
Ik vond en vind het een grote meerwaarde voor onze sport!

mvg Bart

jacpetanque
6 Stars
6 Stars
Contacteer:

Bericht door jacpetanque » 25 mei 2015, 19:27

Theo, samenwerking van de NJBB met het forum is één ding, de eigen verantwoordelijkheid uit de weg gaan is een ander ding. In deze tijd van supersnelle massacommunicatie kan een bond het niet meer maken om dagen nadien nog eens met uitslagen te komen. Zoals ik al zei, andere bonden in binnen- en buitenland hebben hun verantwoordelijkheid wel genomen en hun kansen gepakt. Onze eigen NJBB laat het lelijk liggen.
Theo vd M. schreef:
(knip)

En Jac, wij gaan verder niet over de taken van de NJBB, en het feit dat zij een link naar het forum prominent op de voorpagina hebben staan geeft een beetje aan dat ze dat uit handen hebben gegeven.

De NJBB plaatst natuurlijk altijd de uitslagen op hun site alleen wat later dan wij normaal gesproken.

jacpetanque
6 Stars
6 Stars
Contacteer:

Bericht door jacpetanque » 25 mei 2015, 19:31

Paul, je hoeft je op geen enkele wijze te verontschuldigen, je hebt het steeds op puur vrijwillige basis gedaan en daarvoor verdien je alle respect. Maar ik blijf erbij dat een adequate verslaggeving van NK's en andere bondsevenementen niet op basis van vrijwilligheid dient te gescheiden maar op basis van beleid en structuur.
paul2424 schreef:hallo allen,
ik had er geen zin in, een druk lang weekend voor de boeg, door mijn fysieke gesteldheid had ik besloten om niet te veel te gaan lopen maar voornamelijk te gaan zitten kijken bij mijn dochter . natuurlijk had ik kunnen melden dat ik geen live uitslagen zou plaatsen. niet gedaan.
31 mei het NK tete a tete zal ik wel de live uitslagen plaatsen, tenzij dat iemand anders dat wil doen. ik ben benieuwd of er vrijwilligers zijn.
ik hoor het wel
gr paul k

Plaats reactie