PetaNK website vernieuwd

Alles over de nationale kampioenschappen, competitie, ranglijst en masters.
Plaats reactie
Theo vd M.
6 Stars
6 Stars
Boules: MS CZ/73/710
Contacteer:

PetaNK website vernieuwd

Bericht door Theo vd M. » 17 dec 2014, 20:16

De website PetaNK is vernieuwd.

Wat is er allemaal veranderd?

- De website is nu opgezet met Wordpress zodat ik uitslagen en de hele site gemakkelijker kan bijhouden. Waar ik ook ben, thuis of elders.
- Het design is daarom ook wat mooier geworden (vind ik zelf ;-)), en kan de site nu eenvoudig uitbreiden
- De website is responsive, dat wil zeggen dat hij op alle formaten scherm goed te zien en te lezen is.
- Ik heb een kalender erin gezet zodat meteen duidelijk is welk toernooi of NK binnenkort aan de beurt is.
- Het Nederlands Kampioenschap gedeelte is uitgebreid met de NJBB Masters
- Met behulp van De Vrees Petanque info kon ik alle winnaars uit het verleden van de NK's terug vinden. Als je de nummers 2, 3 en 4 wilt zien moet je gewoon naar de handige site van René. http://www.devrees.info
- Ik heb wat extra toernooien aan het hoofdstuk met de sterk bezette toernooien toegevoegd. Zit aan meer toernooien te denken, maar dat komt dan nog, suggesties zijn altijd welkom, maar ik selecteer zelf de toernooien omdat ik die lijst nou ook weer niet te lang wil maken, daar hebben we de toernooikalender van de NJBB voor.
- De petaNK webshop is vernieuwd met nieuwe ontwerpen en produkten. Eventueel in de toekomst ook petanqueforum kleding met nieuw logo mocht daar behoefte aan zijn. Daar denk ik nog over na.
- De links pagina is geupdate met o.a. links naar komende EK en WK's voor zover bekend. Als al wel bekend is in welk jaar of welk land de organisatie heeft dan is dat ook alvast vermeld.

Ik hoop dat de website een aanvulling zal zijn voor de sport petanque.
Wie de site wil linken, graag ;-) Als je zelf een petanquewebsite hebt en je wilt op mijn site gelinkt worden, laat het mij dan even weten. Dat geld niet voor verenigingssites omdat je die kan vinden via de links van de afdelingen.

Veel surf plezier...

De printscreen
Afbeelding

kalebouler
4 Stars
4 Stars
Boules: CX Cou, 690, 73
Contacteer:

Re: PetaNK website vernieuwd

Bericht door kalebouler » 07 apr 2016, 11:23

http://www.devrees.info vanaf gisteren uit de lucht gehaald? Wilde terug kijken wanneer ik was begonnen met spelen door op basis van vroegere resultaten terug te rekenen, maar helaas!
If you're confused about what to do,
it's a sign that your enemy is winning. :idea:

Paul Wagenaar
5 Stars
5 Stars
Boules: RCX, 72, 700
Contacteer:

Bericht door Paul Wagenaar » 07 apr 2016, 12:09

Ja heel jammer dat René ermee gestopt is.
Ik word tireur wanneer ik als pointeur tekort schiet.

buutjuh
3 Stars
3 Stars

Bericht door buutjuh » 07 apr 2016, 16:46

de data is vast nog wel beschikbaar. misschien een nieuwe werkgroep in het leven roepen? wie bedenkt er een toepasselijke naam?

Plaats reactie