NC 2015

Alles over de nationale kampioenschappen, competitie, ranglijst en masters.
Febiunz
Administrator
Administrator
Boules: Boulenciel, 74, 690
Contacteer:

Re: NC 2015

Bericht door Febiunz » 03 feb 2015, 22:53

Paul Wagenaar schreef:Ook ik hoor andere geluiden. Maar ik hoor meer positieve geluiden. Ik ben ook (erg) positief. Wat te denken van eens in de week voor één potje van 1,5 uur. Dat doen bijna alle andere sporten ook op recreatief niveau. De oplossing is om te beginnen met denken dat we nu een echte sport worden. Dat de petanque wereld drastisch verandert is een goede zaak en natuurlijk even wennen. Het oude had voor- en tegenstanders en het nieuwe ook.
Overigens is de wijze waarop dit is besloten lovenswaardig. Ik kan me geen besluit herinneren waarbij zoveel moeite is gedaan om van te voren te weten wat "men" er van vindt.
Kijk dat zijn de betere berichten Paul! Bedankt voor de ondersteuning voor de mensen die hier heel hard aan gewerkt hebben de afgelopen jaren!
Improving teams with #Agile and #DevOps principles

Biesenbeek
1 Stars
1 Stars
Boules: Obut Match 74mm K04
Contacteer:

Bericht door Biesenbeek » 03 feb 2015, 23:02

Als mensen zich aan kritiek irriteren, dan is dat niet mijn fout.
Ook ben ik niet op zoek naar vrienden, hoewel het zeker niet in mijn bedoeling ligt om vijanden te maken.

Maar reken je nu dat 80% van alle leden dit persoonlijk hebben aangegeven ?
Ben ik dan zo naïef dat ik dat formulier nooit voorbij heb zien komen?

Inderdaad Fabian. Ik snap er niets van.
Jammer dat dat je irriteerd.

Verstuurd vanaf mijn SM-T900 met Tapatalk
Ik weeg mijn woorden op een schaaltje.
Een goed lezer heeft maar een half woord nodig!

Febiunz
Administrator
Administrator
Boules: Boulenciel, 74, 690
Contacteer:

Bericht door Febiunz » 03 feb 2015, 23:40

Nee niet persoonlijk natuurlijk, in de onderzoeken vooraf is een selectie van verenigingen door het hele land gemaakt die representatief is (en ga nou niet meteen weer hierop in wat dat dan wel niet zou zijn want Bert heeft het niet gezien of gemerkt) en elke vereniging heeft de kans gehad zijn stem te uiten in de afdelingsvergaderingen, en vervolgens op de bondsraad. Oh en ik irriteer me niet hoor. Lees mijn berichten nou eens goed, en verander mijn context nou niet steeds.
Improving teams with #Agile and #DevOps principles

Kees Besseling
3 Stars
3 Stars
Boules: Obut Bi-pole 720 gr
Contacteer:

Bericht door Kees Besseling » 04 feb 2015, 18:46

In afdeling 07 met algemene stemmen aangenomen.
In de bondsraad (met een paar opmerkingen) met algemene stemmen aangenomen.
In de bondsraad dit scenario (pijler competitie) met algemene stemmen aangenomen.
In de landelijke bijeenkomsten, (waarbij iedereen aanwezig kon zijn) alleen maar positieve geluiden.
Een werkgroep met een groot aantal deelnemers uit de wedstrijdsport!
Maar toch is iedereen teuge?????

Er is een mooie grafiek, die geldt voor elk veranderingsproces, maar die ik hier helaas niet kan laten zien.
Maar het komt hier op neer:
10% voorlopers, 20% snelle volgers, 40% vindt alles goed, 20% moet eerst overtuigd worden en altijd 10% met de hakken in het zand.
In het bedrijfsleven zijn die laatste 10% meestal snel vertrokken of krijgen de zak.

gr

Kees
Laatst gewijzigd door Kees Besseling op 04 feb 2015, 23:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Niks spel...knikkers!
http://www.PC07.nl

a.wijand
3 Stars
3 Stars
Boules: Ton'R 110

NC 2015

Bericht door a.wijand » 04 feb 2015, 20:01

In onze afdeling was er echt wel een tegengeluid en voorstellen voor mogelijke aanpassingen.

We waren vast niet de enige afdeling.

Maar als er in een afdeling een meerderheid voor is stemt die afdeling voor.

Algemene stemmen wil dus zeker niet zeggen dat iedereen voor is.

Andries

Sent from my iPhone using Tapatalk

jeanmarie
0 Stars
0 Stars

NC finale 2015

Bericht door jeanmarie » 12 jun 2015, 12:23

Een zonovergoten dag in Gouda.(dat is wel eens anders geweest).De finaledag van de NC Ereklasse, Hoofdklasse A en B. Een bijzondere finaledag omdat het NC voor de laatste keer in zijn huidige vorm gespeeld wordt.In de ere klasse een spannende strijd waar de einduitslag zeker nog niet vaststond.Met 1 pnt voorsprong voor Les Cailloux 1 op Midi 2 en op 't Zwijntje 1 was er nog van alles mogelijk en ook zeker rekening houdende met het in vorm zijnde Va Tout 1.Uiteindelijk wist CdP Les Cailloux 1 met Essa Agzoul,Eril Telkamp en Kees Koogje, het kampioenschap te pakken met 14 pnt ,saldo 111, op de 2e plaats, Va Tout 1, 14 pnt,saldo 101 en op de 3e plaats Midi 2 met 13 pnt, saldo 66.
In de Hoofdklasse A ging de titel naar Boules de Boeuf 1, 2e plaats Jeu de Bommel 2 en op de 3e plaats PV de Bouledozers 1.
In de Hoofdklasse B 1e JBC ´t Dubke 6, 2e Les Boules Fleuries 1 en op de 3e plaats in een thuiswedstrijd JBV Gouda 1
Felicitaties aan de kampioenen.
Bijlagen
P1100303.JPG
Hoofdklasse A
P1100294.JPG
Hoofdklasse B
P1100315.JPG
Ereklasse

Plaats reactie