NJBB Masters 2014

Alles over de nationale kampioenschappen, competitie, ranglijst en masters.
Theo vd M.
6 Stars
6 Stars
Boules: MS CZ/73/710
Contacteer:

NJBB Masters 2014

Bericht door Theo vd M. » 06 mar 2014, 14:29

De teamrankingtoernooien in 2014:

zo 30 mrt Voorjaarstoernooi Grand Cru'82
zo 06 apr De Generale Ranglijsttoernooi MIDI
za 03 mei Bevrijdingstoernooi PVN
zo 22 jun NK Triplette CJB Middelburg
za 28 jun Batavia Petanque Zeist Open weekend Les Cailloux
za 23 aug Martini Masters triplettes Prés le But
za 30 aug NJBB International Brabantse Wal Masters Petangeske
za 20 sep 4e Haarlemse Petanque Weekend P.U.Kennemerland

Henk de Kw
5 Stars
5 Stars
Boules: Toro Lisse 700 74
Contacteer:

Re: NJBB Masters 2014

Bericht door Henk de Kw » 06 mar 2014, 18:58

Theo,

Het NK Triplette kan je er ook bij zetten:

https://www.facebook.com/pages/Nederlan ... 75?fref=ts
mijn geluksgetal is 13

mjbakker
2 Stars
2 Stars

Bericht door mjbakker » 06 mar 2014, 19:00

Op 3 mei hebben we ook het Zeevat GMP,dat toch wel een uniek toernooi genoemd mag worden;onbegrijpelijk dat op die dag een ander toernooi als een Teamranglijsttoernooi wordt aangewezen!
Bijna de hele nederlandse top is daar normaal gesproken aanwezig;snel een ander toernooi aanwijzen voor de ranglijst zou ik zo denken!

Theo vd M.
6 Stars
6 Stars
Contacteer:

Bericht door Theo vd M. » 06 mar 2014, 19:04

Stond er eerst nog niet eens bij op de facebookpagina haha. Maar hoort er natuurlijk wel bij.

En inderdaad niet goed de kalender geraadpleegd.
PetaNK=> Alle informatie over de komende NK's overzichtelijk op een rij. Ook informatie over sterke,grote en mooie toernooien in Nederland.

devrees
4 Stars
4 Stars
Contacteer:

Bericht door devrees » 07 mar 2014, 09:53

In de wedstrijdkalender op de NJBB site staan nog helemaal géén teamranking toernooien ingekleurd.
Wat is de bron van deze informatie? De facebook pagina? Wie onderhoudt die?

Ook ik zou het belachelijk vinden als er een toernooi dat gelijk met de GMP gehouden wordt zou meetellen voor de teamranking.
Dat kan toch niet waar zijn!

René

Theo vd M.
6 Stars
6 Stars
Contacteer:

Bericht door Theo vd M. » 07 mar 2014, 10:05

Geen idee wie die pagina gemaakt heeft en wie die bij houdt. Moet eerlijk zeggen dat ik die ook maar toevallig tegen kwam. Is ook niet aangekondigd dat de NJBB nu ook een pagina heeft, en welke informatie die daarop staat nu officieel is of officieus.

Maar ik dacht informatie is er om te delen, dus deel ik lekker.

schuler
2 Stars
2 Stars

Bericht door schuler » 07 mar 2014, 15:15

Toch even reageren ... op het toernooi van de PVN op 3 mei.
Deze vereniging in Nieuwegein bestaat nu zo'n 21 jaar en vanaf het eerste jaar is het Bevrijdingsdagtoernooi georganiseerd.
Als het kon op 5 mei (was toen nog een vrije dag) en later op de zaterdag of zondag om deze datum van 5 mei heen.
Op veler verzoek "liever" op de zaterdag dan de zondag !! En nu is de zondag toch 4 mei .... !!
Historie dus - nu gekozen voor de 3e mei !!

Nu ligt dit toernooi "dwars" op de datum van een "jonger" toernooi dat zeer goed in de markt ligt. Jammer dat dit zo uitkomt - zeker dat ben ik met de "klagers" eens.
Ik neem aan dat de beide aanvrager(s) zich dit niet hebben gerealiseerd - maar om nou zo van leer te trekken René !!!!
Ik kan mij voorstellen dat de beide organisatoren elkaar even contacten en samen met de NJBB / Toernooicommissie gaan bezien waar de oplossing ligt.
Is dat niet een veel betere oplossing dan maar weer van leer gaan trekken over ..... nou ja lees de vorige berichten maar !!

Wilde ik toch even gezegd hebben.
Lucy

eddie71
4 Stars
4 Stars
Boules: OBUT MATCH+ 74-700

Bericht door eddie71 » 07 mar 2014, 15:24

schuler schreef:Toch even reageren ... op het toernooi van de PVN op 3 mei.
Deze vereniging in Nieuwegein bestaat nu zo'n 21 jaar en vanaf het eerste jaar is het Bevrijdingsdagtoernooi georganiseerd.
Als het kon op 5 mei (was toen nog een vrije dag) en later op de zaterdag of zondag om deze datum van 5 mei heen.
Op veler verzoek "liever" op de zaterdag dan de zondag !! En nu is de zondag toch 4 mei .... !!

Nu ligt dit toernooi "dwars" op de datum van een "jonger" toernooi dat zeer goed in de markt ligt. Jammer dat dit zo uitkomt - zeker dat ben ik met de "klagers" eens.
Ik neem aan dat de beide aanvrager(s) zich dit niet hebben gerealiseerd - maar om nou zo van leer te trekken René !!!!
Ik kan mij voorstellen dat de beide organisatoren elkaar even contacten en samen met de NJBB / Toernooicommissie gaan bezien waar de oplossing ligt.
Is dat niet een veel betere oplossing dan maar weer van leer gaan trekken over ..... nou ja lees de vorige berichten maar !!

Lucy
Als je volgens mij goed leest gaat het er niet om dat er 2 toernooien worden georganiseerd maar dat voor de NJBB Masters wordt gekozen om het toernooi van PVN mee te laten tellen als kwalificatietoernooi. Dit terwijl waarschijnlijk de toppers naar de Zeevat zullen gaan.

bartboules
5 Stars
5 Stars

Bericht door bartboules » 07 mar 2014, 16:59

hoi lucy en Paul

als jullie er samen even induiken komen jullie er vast wel uit!
en zal de toernooicommissie vast niet moeilijk doen!

mvg Bart

paul2424
6 Stars
6 Stars
Boules: obut inox dure710 74

Bericht door paul2424 » 07 mar 2014, 17:01

hallo allemaal,
het bevrijdingstoernooi is volgens mij de laatste jaren altijd een doublette toernooi geweest.( ik kan me vergissen).
dit jaar ineens als triplette toernooi op de lijst.
de heren die de kwalificatietoernooien aanwijzen, hebben volgens mij niet echt gekeken welke toernooien er het zelfde weekend zijn.
misschien hebben ze pvn wel gevraagd om er een triplette toernooi van te maken,maar dat is maar gissen. :D
gr paul k

devrees
4 Stars
4 Stars
Contacteer:

Bericht door devrees » 07 mar 2014, 17:40

eddie71 schreef:
schuler schreef:Toch even reageren ... op het toernooi van de PVN op 3 mei.

Lucy
Als je volgens mij goed leest gaat het er niet om dat er 2 toernooien worden georganiseerd maar dat voor de NJBB Masters wordt gekozen om het toernooi van PVN mee te laten tellen als kwalificatietoernooi. Dit terwijl waarschijnlijk de toppers naar de Zeevat zullen gaan.
Dat is precies wat ik bedoelde. Het spijt me dat Lucy zich stoorde aan mijn 'van leer trekken'. :wink: Ik was me van géén kwaad bewust en lach er dan ook maar om!

Paul Wagenaar
5 Stars
5 Stars
Boules: RCX, 72, 700
Contacteer:

Bericht door Paul Wagenaar » 09 mar 2014, 17:32

Het jonge Zeevat-GMP gaat nu voor de 12e keer gehouden worden. De laatste 8 keer was dat altijd begin mei en de eerste drie keer begin april. Wij hebben altijd naar de agenda gekeken om niemand dwars te zitten. Eén keer heeft de NJBB een voorronde schieten op onze al bekende datum gezet. Wij zijn toen maar uitgeweken om het de deelnemers niet te moeilijk te maken waarvoor zij zouden moeten kiezen. Wanneer het oude toernooi van PVN altijd rond 5 mei was, kan het niet anders of we hebben het vaker op dezelfde dag gehouden. Dat was nooit een probleem. Het gaat er dus blijkbaar alleen maar om dat het nu voor het eerst een teamranglijsttoernooi is. Dat is wel erg jong. De beste oplossing lijkt mij om een ander toernooi te benoemen tot teamranglijsttoernooi, dan is het weer zoals het altijd was.
Ik word tireur wanneer ik als pointeur tekort schiet.

SandraGill
4 Stars
4 Stars
Contacteer:

Bericht door SandraGill » 09 mar 2014, 20:16

Voordat er te rap naar een ander toernooi en -datum gezocht wordt: Bij de Masters-kalender mag ook beseft worden dat tussendoor op 13 en 27 april, 18 mei en 1 juni de NC gehouden wordt die ook kwalificerend is voor de Masters, plus een reservedag op 15 juni.

Paul
"Je kunt beter ten ondergaan met je eigen visie dan met die van een ander" (Johan Cruyff)

huubrk
3 Stars
3 Stars

Bericht door huubrk » 16 mar 2014, 12:35

Het Bevrijdingstoernooi (ranking toernooi )van PVN op 3 mei is verplaatst naar zondag 4 mei!
Dit is in overleg gedaan met de organisator van Zeevat GMP en de toernooicommissie!

Mink
3 Stars
3 Stars

Kwalificatietoernooien NJBB play-offs 2014

Bericht door Mink » 20 mar 2014, 23:48

Gemakkelijk inschrijven voor het Bloementoernooi bij JBC De Goede Worp doe je hier
Laatst gewijzigd door Mink op 30 mar 2014, 08:33, 1 keer totaal gewijzigd.

paul2424
6 Stars
6 Stars
Boules: obut inox dure710 74

Re: Kwalificatietoernooien NJBB play-offs 2014

Bericht door paul2424 » 21 mar 2014, 00:50

forum/viewtopic.php?f=1&t=3375
de oorspronkelijke kwalificatietoernooien (misschien moeten de onderwerpen samengevoegd worden pvn wordt 4 mei )

grappig
19 april bloementoernooi kwalificatietoernooi masters.
tegelijk met het NK precisieschieten :D
klopt dat wel ?
zou me verbazen
waar zijn we mee bezig ?
gr paul k

Febiunz
Administrator
Administrator
Boules: Boulenciel, 74, 690
Contacteer:

Bericht door Febiunz » 21 mar 2014, 12:58

Onderwerpen samengevoegd
Improving teams with #Agile and #DevOps principles

SandraGill
4 Stars
4 Stars
Contacteer:

Re: Kwalificatietoernooien NJBB play-offs 2014

Bericht door SandraGill » 23 mar 2014, 08:25

paul2424 schreef:forum/viewtopic.php?f=1&t=3375
de oorspronkelijke kwalificatietoernooien (misschien moeten de onderwerpen samengevoegd worden pvn wordt 4 mei )

grappig
19 april bloementoernooi kwalificatietoernooi masters.
tegelijk met het NK precisieschieten :D
klopt dat wel ?
zou me verbazen
waar zijn we mee bezig ?
gr paul k
Het Bloementoernooi komt niet voor op de lijst Ranglijsttoernooien op njbb.nl, waar de datum van PVN wel - dus recentelijk - is aangepast.
"Je kunt beter ten ondergaan met je eigen visie dan met die van een ander" (Johan Cruyff)

Mink
3 Stars
3 Stars

Bericht door Mink » 23 mar 2014, 17:02

Voor de duidelijkheid :?

Lijst Ranglijsttoernooien documenteigenschappen: Laatst gewijzigd 17-03-2014 09:52
Informatiebulletin 454 documenteigenschappen: Laatst gewijzigd 06-03-2014 18:02

Paul Wagenaar
5 Stars
5 Stars
Boules: RCX, 72, 700
Contacteer:

Bericht door Paul Wagenaar » 24 mar 2014, 00:43

Zaterdag hebben we een vergadering van de toernooicommissie. Inderdaad op de NJBB site zonder 19 april en in het info-bulletin met 19 april. Ik zal het daar aan de orde stellen en kom er dan op terug. Hoe we dat officieel gaan doen weet ik nog niet. Het is mijn eerste vergadering, dus dat moet ik nog leren.
Ik word tireur wanneer ik als pointeur tekort schiet.

Plaats reactie